Ik blijf plakken aan onze grote man Ik kan hem nog niet wijs maken dat een nachtfles echt heeeeeeel vies is
Haha! Sorry snap dat het heel irritant is maar moet erg lachen om je reacties. Ik blijf ook wakker door internetten op telefoon, vooral zp en fb. Nu lig ik helaas wakker door nachtmerrie's.
Ik kijk met manlief altijd tv (we liggen altijd op tijd in bed) en als hij zich omdraait ga ik nog ff snel facebook checken of hier ff neuzen. Pfff...
Ik zit vaak op de computer tot mijn man thiis is, dat is vaak ond de 23:30. Kan moeilijk alleen in slaap komen. Elke nacht/ochtend krijg ik daar ook weer spijt van als mijn zoonje weer eens zoals vandaag 2 uur wakker wordt en niet verder wilt slapen. Elke dag weer zeg ik vandaag ga ik vroeg slapen, maar helaas...
Een film of serie. Als mijn man vroeg naar bed gaat, 11 uur ofzo, dan ga ik soms nog even een serie kijken, of een film. En van de serie kijk je dan toch al snel 2 afleveringen, of 3. Elke keer zegt ie dat ie niet goed kan slapen als ik er nog niet ben, maar het lukt me gewoon niet. Zo heerlijk die rust eindelijk in huis. Echt even tijd voor mezelf! Ik red het met de hoeveelheid slaap ook prima als ik om 12 of 1 uur naar bed ga. Oja, bijna vergeten: zp natuurlijk!
Snurkende vriend..... Oja, en de buren die toch altijd weer iets laten vallen en de deuren niet normaal dicht kunnen doen. Over de rolluiken nog niet gesproken... die gaan tussen 23.00 en 23.30 allemaal potdicht... 6 stuks.... óók een heerlijk geluid. En dan natuurlijk tv en internet.... maar dat is mijn eigen schuld
Candy crush! Is bijna dwangmatig... Nog één keer! (De 'vriendin' die mij hieraan geholpen heeft heb ik al vervloekt )
Game of thrones!! We hebben al een wekker ingesteld om 9 uur 's avonds en dat we dan na 9 uur geen nieuwe aflevering meer mogen kijken, maar dat helpt toch niet