Ik wil volgend jaar graag naar Spanje, Costa Brava. (ik post het nu al omdat dit onderdeel in deze periode lekker druk bezocht is ). Wie heeft tips? Eisen: - comfortabele stacaravan op een camping - gemoedelijke, niet al te grote camping - in de buurt van een leuk stadje/dorpje - ver weg van feestende en zuipende jongeren - indien mogelijk een enigszins ruim opgezette camping, dus niet te volgepropt
wij zijn op camoing el delfin verde in torroella de montfri en camping castell montgri in l'estartit geweest. beide campings wel groot maar merk je niet veel van en el delfin heeft een eigen strand waar je van de camping zo op kan lopen erg ideaal. castell montgri is een terassen camping. op beide campings hebben we het erg naar ons zin gehad.
Het is ruim 1400 km, dus de bedoeling is om het te rijden. Die twee campings heb ik inderdaad al bekeken Aapje79, welke omgeving vond je leuker?
de campings liggen eigenlijk vlak bij elkaar. el delfin vond ik ideaal omdat het aan het strand ligt, maar castell montgri vond ik eigenlijk gezelliger, maar dat kwam denk ik ook dat de tenten en stacaravans gezelliger stonden dan op el delfin, we hadden daar een tent gehuurd van tent hollidays. op el delfin hadden we een stacaravan van happy camp. de omgeving is dus eigenlijk hetzelfde. op beide campings een leuke vakantie gehad en ons zoontje heeft zich ook goed vermaakt. als je nog vragen hebt, laat het maar weten
Wij gaan morgen naar Castell montgri, zal als ik er aan denk nog wel even zeggen hoe ik het vond! Wij hebben geboekt via Eurocamp
ik ben net 2,5 uur geleden terug gekomen van el delfin verde helemaal naar ons zin gehad, ligt denk ik ook aan de leeftijd van de kindjes wat fijner is. onze kleine is 1,5 bijna en we hebben het super naar ons zin gehad was fijn dat het strnd zo dichtbij is je kon makkelijk even voor een klein uurtje gaan is echt bij/van de camping zelf zwembad ook de ruimte om de caravans heen veel ruimte om te spelen overal gras enzo en alles gelijk. was ideaal