Eten in vliegtuig

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Bloempje19895, 1 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje19895

27 aug 2016
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Ik ga volgende week op vakantie naar Fuerteventura. Nu begint de misselijkheid met de dag toe te nemen dus hou mijn hart vast voor volgende week... Wat zouden jullie meenemen om in het vliegtuig te eten? Mijn eetlust is 0 en zeker midden in de nacht, vliegen om 5.30 niet erg bevorderlijk...
    Hoop dat jullie tips hebben tegen de misselijkheid en de spanning die het toch ook wel geeft (overgeven op een paar km hoogte lijkt me niet erg fijn en erg gênant)

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.997
    6.745
    113
    zuid-holland zuid
    Het is heel persoonlijk maar ik leefde op cola zero en droge crackers. Die zou ik dus ook meegenomen hebben ☺️

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik ben echt fan van cola, maar niet als ik moet vliegen.........De lucht in het vliegtuig is amders en dan heb ik altijd last van mijn maag/darmen van koolzuur.
    Ik drink dan liefst alleen water of hoogstens een sapje
    Ik neem zelf krentenbollen mee en voor het zoute een chipje ofzo.

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Crackertje/kadetje/broodje, snoepje, appel, zoutje en kauwgom. Ik zou gewoon wat verschillende dingen meenemen en kijken waar je zin in hebt.

5. Huusje

Huusje Actief lid

30 mei 2016
    427
    1
    18
    Ik zou hele licht verteerbare dingen meenemen en zeker niks vets eten, dat wekt bij mij echt maagzuur/misselijkheid op. Zeker als je claustrofobisch in een vliegtuig zit heb je daar geen zin in!

6. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik zou zo'n staafje kippenbouillon meenemen (en dan in vliegtuig heet water kopen). En ik zou biscuits en creamcrackers meenemen.

7. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Ik lustte de eerste maanden vooral crackers, tomatensoep, fruit (vooral druiven en sinaasappels) en troebele appelsap. Voor in het vliegtuig zou ik dus crackers en fruit mee nemen.

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Cracottes! Daar leefde ik op. En misschien iets van fruit.

9. Doornroos

Doornroos Actief lid

8 sep 2014
    113
    13
    18
    Suprimal tabletjes en verder meenemen wat thuis ook goed valt. Is zo persoonlijk! Fijne vakantie!

Deel Deze Pagina