Tip vakantiehuis NL 3 gezinnen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door bunchy, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.683
    515
    113
    Hoi,
    We willen met vrienden die ook baby hebben een midweeks vd zomer in Nederland ergens verblijven, liefst bij strand of waddeneiland.
    We zijn met vier stellen en drie babys. Zes slaapkamers het liefste. Of twee of drie huisjes apart.
    Wie heeft een tip, is zelf bv op vak geweest met familie of grote groep. Mag ook in België, Duitsland maar liever niet heel ver weg ivm kleine baby...

2. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.683
    515
    113
    Niemand nog?

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Wij zijn dit jaar een weekend in een van de roompotparken geweest.
    Wij zijn met 8 volwassenen en 7 kids geweest en hadden een huis met 9 slaapkamers en 6 badkamers geloof ik.
    Je kan ook kijken op sites zoals topic travel enzo.

4. Tese

Tese Niet meer actief

Weerterbergen! Is een heel leuk park en daar hebben ze echt van die megavilla's met 10 slaapkamers en 4 badkamers. (of dat het precieze aantal is weet ik niet) vooral voor kinderen is er ontzettend veel te doen. Maar het ligt niet aan een strand. Ze hebben er wel een groot meer.

5. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    bij Landal Aelderholt hebben ze hele grote huizen. vorig jaar gebouwd. echter dit is niet bij het strand.

ook opent landal in juni een nieuw park in zeeland bij het strand. die hebbben geloof ik ook wel grote huisjes

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Verplaatst naar 'vakantie'.

Deel Deze Pagina