welke stofzuiger kopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mam1991, 28 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Zoals eigenlijk wel verwacht, onze heeft de verbouwing niet overleefd lijkt het haha. Hij lijkt dood.

Dus vanmiddag een ander kopen maar welke raden jullie aan? Heb er echt 0,0 verstand van. Hebben 1 hond die onwijs verhaart 365 dagen per jaar en 2 kleine kinderen. Dus moet wel wat kunnen hebben.
    Onze huidige was een electrolux ergospace 1800 watt.

2. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Ik lees mee. Die van ons lijkt het ook te begeven 😅 wij hebben nu een samsung twin champ. Opzich wel 8 jaar meegegaan, maar als ik nu naar de samsung stofzuigers kijk, ga ik enorm twijfelen. Ze lijken net plastic speelgoed ;)

3. Sifra

Sifra Niet meer actief

Vorige week heeft onze Miele het na ruim 12 jaar trouwe dienst begeven.
    Wij hebben nu weer een Miele, de CX1 cat and dog, zonder stofzak. ( 2 honden hier )
    We hebben hem natuurlijk net, maar tot nu toe erg tevreden.
    Goede zuigkracht, een cat and dog opzetstuk vor betere opname van haren, HEPA filter en handig in gebruik, goed wendbaar.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij hebben officieel een andere, maar die kun je niet meer kopen. Deze is vergelijkbaar.

Ik hou niet van stofzakken, dus deze is zakloos. Ideaal. Zuigt goed, en doet altijd zn werk. Is nu 5 jaar oud en doet t perfect!

PowerPro Active Stofzuiger zonder stofzak FC9530/09 | Philips

Oh en jij weet dit al. maar anderen miss niet.
    Wij hebben 3 honden en 3 katten. Dus onze stofzuiger moet hard werken. Elke dag word er gestofzogen en bendes haar verdwijnen erin. Heeft hij geen moeite mee.

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Wij hebben de stilste stofzuiger. Die van Bosch en ik ben fan! Vond m wel erg prijzig maar i t echt waard :)

6. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Klinkt interessant! Ga hem eens opzoeken :)

7. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
  8. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.786
    7.374
    113
    De beste die ik heb gehad vond ik de Miele C3 Black Diamond. Helaas heb ik de zak er een keer niet goed ingedaan, en daarna zat er stof in de motor en was hij kapot.
    Daarvoor had ik een tijdje een Dyson, maar dat vond ik echt een rotding, die heb ik na een paar maanden naar mijn bedrijf verbannen en dus de Miele gekocht.
    Nu heb ik een Henry. Die is qua zuigen heel fijn, maar hij rijdt niet echt geweldig mee, en het snoer oprollen gaat niet met 1 druk op de knop, dat is het nadeel.
    Als Henry kapot gaat, komt er zeker weer een Miele.

9. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Argghhh heb hem van ellende keer uit elkaar gezet en weer in elkaar en warempel hij doet het weer haha. Hij blijft dus voorlopig. Die miele spreekt mij erg aan, heb hem al vaker voorbij zien komen :) ga hem in ieder geval onthouden en hoop dat de onze het voorlopig nog doet 👌🏻

10. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik heb een numatic Hetty (met die oogjes :D)
    Ben er erg tevreden over, zuigt goed en zit een fijne lange snoer bij.

11. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Wij hebben een numatic hetty, heel tevreden. No nonsense stofzuiger met goede zuigkracht die alles zuigt en een lang snoer en steel. Stofzak van 9 liter. Je kan er een losse dierenborstel bij kopen(of de Harry versie kopen die heeft hem al). Ben geen fan van stofzuigers met allerlei standen die je nooit gebruikt.

12. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Wij hebben sinds een week een nieuwe:
    PHILIPS FC8577/09 Performer Active kopen? | Media Markt

Kost nu 144€ en krijg nog €30 retour.
    Er zit een extra mondstuk bij voor harde vloeren en een geintegreerde koppelstuk voor bv de trap en bank.

Voorheen altijd een Miele gehad.. en ja die waren super! (Parkett&co/Pets) maar deze is kwalitatief net zo goed hoor (wendbaarder,zuigkracht is goed, en licht!)

Omdat bovenstaande net zo goed is als een Miele heb ik toch naar mijn portomonnee gekeken ;)

13. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    mijn miele gaat nu zijn 10e jaar in. wordt elke dag gebruikt icm honden en kattenhaar.
    de volgende wordt ook weer een miele.

14. Butchke

Butchke Niet meer actief

Bij met mijn 2 dysons. 1 van 8 jaar oud en 1 van 3 jaar oud, beide met verschillende accessoires en borstels. Heerlijk zonder stofzak en fantastische zuigkracht. Heb ook een Philips met s-bag en 2100watt. Op zich ook prima.

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Als ik het nog eens moest doen kocht ik absoluut een dyson

Deel Deze Pagina