In de mei vakantie willen we met onze dreumes die dan bijna 2 wordt (eind mei) een weekje naar de zon. Nu willen we ook niet te ver vliegen want ik weet niet of ze het vol gaat houden. 10 minuten stil zitten op schoot is nu al moeilijk. Ik had al zitten kijken naar Canarische eilanden. Daar is het ook een beetje warm rond die tijd. Maar is wel gelijk 4 uur vliegen. Ik kan ook nergens iets vinden op de site om een stoel bij te boeken zodat ze niet op schoot hoeft te zitten. Zijn er misschien mensen die ervaring hebben om te vliegen met een dreumes en die misschien tips hebben? Griekenland is wat dichterbij maar vraag me af of het weer daar wel goed is.
Ik promoot Ibiza hier nog een keertje! Twee uurtjes vliegen, heeele mooie en kindvriendelijke strandjes, leuke hoofdstad en andere plaatsjes. Ibiza is zoveel meer dan alleen maar 24/7 feesten. Als je daar geen zin in hebt is dat makkelijk te vermijden en heb je een schitterende bestemming, relatief dichtbij huis.
Wij zaten met hetzelfde en hebben gekozen voor Mallorca (wel in juni). Ibiza zijn we ook ooit geweest en dat was idd ook lekker kort vliegen.
Griekenland is ook max 4 uur vliegen, Mallorca Ibiza menornca 2 uur vliegen Onderweg iPad of tablet met filmpjes erop mee Genoeg speelgoed, Stoel bijboeken kan geloof ik alleen als je of de volle mep betaald en anders pas als er nog plek is. Als je dreumes geen eigen stoel heeft, dan op tijd je stoel reserveren zodat je genoeg beenruimte hebt, waar je kindje dan oo de grond kan spelen
Wij zijn net terug van een weekje Lanzarote. Onze zoon is er 1 met pit en zit normaal weinig stil. Vliegtuig ging super. we hadden een draagbare dvd speler mee met koptelefoon en voor de rest kon hij lekker door t vliegtuig wandelen. Hij heeft ook nog lekker geslapen dus viel me 100% mee! Wij hadden geen extra stoel geboekt maar als je buiten de schoolvakantie's gaat, is de kans groot dat er wel stoelen vrij zijn en je kindje wel zelf op een stoel kan zitten. Alleen bij t stijgen en landen ff op schoot. Veel plezier met boeken!
heb 2 kinderen met beide kinderen vlak voor ze 2 werden naar turkije geweest, ging prima met de i pad en wat rozijntjes