Waarheen voor goed advies en veel keuze?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Inge88, 28 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
    Ik heb goede adviezen gehad bij Babypark en Prenatal.:)
    Bij Babydump had ik dit helemaal niet.:(
    Ik heb ook mijn vriendinnen om raad gevraagd die al kinderen hebben zodat ik van te voren al een beetje een beeld had. Daarna is het een persoonlijke keuze. Voor mij was het erg belangrijk dat ik ergonomische producten kocht. Dit is niet altijd de goedkoopste maar ook niet de duurste.

Veel succes

Jane

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Ik zou zoiezo niet alles bij 1 winkel halen. Ten eerste omdat je dan onnodig veel duurder uit bent. Wat de 1 in de aanbieding heeft is bij de ander 2x zo duur. Verder zul je bepaalde dingen meer op uiterlijk kiezen (assecoires kinderkamer) en andere dingen weer op gebruiksvriendelijkheid/stof/materiaal.
    Ik kom ook uit de buurt van breda en ben bij de volgende zaken geweest en geslaagd;

Babydump (kamertje,wagen,maxi cosi, klamboe, ledikant overtrek)
    Hema (basis beddengoed zoals molton's etc,hydrofiele doeken,rompers,spuugdoeken etc.)
    Babyplanet (dekentjes,lakens en accesoires commode (ben een zeur maar wilde mn billendoekjes doos, etc. in zelfde kleur en zonder plaatjes etc.)
    Kidsfactory (assecoires babykamer,paar items maar stervensduur!!)

Verder ook gewoon lekker geneusd bij de v&d,zeeman,Hema en kruidvat. Staan geregeld onverwachts leuke en goedkope dingen. En de rest lekker online geshopt (luiertas etc.)

Dus tsja doe wat jezelf fijn lijkt maar breder shoppen heeft zn voordelen! En ik vond/vind het veel te leuk om in 1x klaar te zijn haha..
    Kon bijv ook echt geen leuke lamp vinden voor de beeb, uiteindelijk bij Leenbakker geslaagd nooit gedacht maar hij paste zo mooi bij de kamer!

Wat je ook doet; Geniet er van!!

3. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Nou dames we hebben vandaag al flink geshopt! Ik heb gisteren zelf een uitzetlijst samengesteld door te vergelijken op internet en door tips hier op het forum. Daarmee als eerst naar babypark kesteren gegaan. Daar een mooie bekledingsset van babys only gekocht en wat bijpassende accesoires. Mijn moeder heeft er ook flink geshopt voor haar a.s kleinkind. Daarna door gegaan naar de hema hier in de buurt voor de hydrofielluiers, rompertjes, doekjes etc etc. Nu staat prenatal nog op de planning voor o.a. muziek mobiel en wat andere kleine dingen. Verder wil ik de overige losse spulletjes de komende weken 'verzamelen' bij o.a de hema, kruidvat, v&d etc.

Kindercompagnie in lithoijen ken ik inderdaad ook! Daar halen we de mandjes en kussens etc :)

Dank jullie wel voor alle goede tips! Een paar heb ik al toegepast en de rest hou ik zeker in gedachten! :D

Deel Deze Pagina