wanneer ongi na curretage? en controle?

Discussie in 'Miskraam' gestart door knorretje21, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hallo allemaal,

ik vroeg me af hoeveel weken jullie na de curretage weer ongesteld zijn geworden...
    en voor wie zwanger alweer is hoeveel weken was dat daarna?

en maandag moet ik op controle wat doen ze dan allemaal? word er dan nog een keer een inwendige echo gemaak of niet?

bedankt alvast

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik werd 4 weken na currettage weer ongesteld.
    op de nacontrole hebben ze bij mij niks gedaan.
    ze hadden me in het zh nog gecontroleerd na de currettage

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wie heeft er nog meer antwoord ?

4. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik.
    Maar niet het antwoord dat je wilt horen helaas:
    Bij mij duurde het 96 ( :) ) dagen, en zelfs toen moest het opgewekt worden met Primolut!

5. Gerda72

Gerda72 Actief lid

4 jul 2006
    113
    0
    0
    Ik heb 25 februari een curretage gehad en ben nog steeds niet ongestekd geworden. Ik heb het ziekenhuis gebeld, maar ze konden mij geen antwoord geven hoe lang dit kon duren. Ik moest maar afwachten.
    Op 7 mei moet ik terug naar het ziekenhuis en als ik dan nog niet ongi ben dan heb ik het er weer over.

Groetjes Gerda

6. Truusje77

Truusje77 Actief lid

10 mrt 2008
    152
    0
    0
    Net over de grens
    Ik heb op donderdag 13 maart een curretage gehad en ben op 1 april weer ongesteld geworden. Dit was bijna 3 weken na de curretage.
    Ik moet volgende week woensdag 23 april op controle bij de gyn.
    Dan is het 6 weken geleden.

Ik hoop dat ik je snel kan berichten hoe lang het duurde voor ik weer zwanger ben! 8)

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    nou contorle gehad...
    ze heeft een inwendige echo gemaakt en was baarmoederslijm te zien... wat het precies inhoud weet ik niet maar zal wel goed zijn ;)

nu dus me ongi maar afwachten maar hopelijk blijft die weg maar verwacht ik niet.. bedankt nogmaals allemaal

8. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ik werd na 35 dagen weer ongesteld na de curretage! En me cyclus is nu alweer 28 dagen en we zijn weer aan de klus.

Bij de nacontrole kreeg de uitslag van het vruchtzakje en de mededeling dat ik gewoon gezond was en gelijk weer zwanger kon worden.

9. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik werd 5 weken na de curretage weer ongesteld
    en de 5e ronde was ik weer zwanger van Belle

10. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    bij de eerste MK was ik precies 4 weken later ongi geworden en die maand erop waren we alweer zwanger, 2e MK precies na 5 weken ongi geworden.
    nacontrole heb ik 3 weken na de MK gehad bij de HA en krijg van het ZH over 2 weken telefonsiche afspraak.

11. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    He Natasssie, ik heb net bij "zwanger boven de 35" de zelfde vraag gesteld als jij hebt gedaan.
    Maar ben jij inmiddels al weer aan het menstrueren. Als je de verhalen leest van iedereen kan het zo verschillend uitpakken. Ik had afgelopen weekend ongesteld moeten worden. En word er nu haast al nerveus van dat het er nog niet is.

Hoelang is het bij jouw geleden dat je een curretage hebt gehad?

12. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik heb na de curretage 44 dagen moeten wachten op mijn ongi.
    bij de naconrole kreeg ik weer een inwendige echo om te kijken hoe het baarmoedervlies zich herstelde en werd er gekeken naar mijn eierstokken.
    ook kreeg ik de uitslag van het weefsel wat ze bij de curretage hadden afgenomen. dat was goed, niks afwijkends en dus kregen we weer groen licht.

en de ronde daarna was het alweer raak :)

Deel Deze Pagina