De hik

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moonlight159, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Onze dochter heeft zeer vaak als ze gedronken en vooral na het boeren de hik. Ze wordt hier erg onrustig van, soms lijkt het wel alsof er wat mee omhoog komt.
    Van de week zijn we wel begonnen met Nutriton in haar flesje, vanwege behoorlijk spugen (ze lag in de box en de spuug vloog uit de box, dag later in de wandelwagen idem dito.). Nu spuugt ze veel minder (eigenlijk niet meer), maar heeft ze na elke voeding eigenlijk wel de hik. Zonder de Nutriton had ze ook redelijk vaak de hik, maar kon ze moeilijk boeren. Ik heb het idee nu dat spul door de fles heen zit, dat ze ook nog eens beter boert.

Is dit normaal? Ik herken het namelijk niet van m'n oudste, die had namelijk bijna nooit de hik.
    Wie herkent dit wel en wat was het?

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Yara had in mn buik al heeeeel veel de hik!
    Nu nog steeds... ik zelf heb ook vaak de hik dus ik dacht: dat heeft ze vast van mama ;) verder eigenlijk nooit over nagedacht.

3. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Lars heeft ook vaak de hik na een fles en dan komt er ook altijd weer wat voeding naar buiten. Wij voegen ook nutriton toe aan de flessen ivm heel veel spugen (wat door de nutriton duidelijk minder is geworden gelukkig).. Of het hikken normaal is weet ik niet, maar wij gaan er maar vanuit dat het normaal is :D Echt onrustig wordt hij er niet van, moet ik zeggen

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Bedankt voor jullie reacties. Ik ga het sowieso maandag, wanneer we voor het het eerst naar het cb moeten met haar, eens vragen!

5. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Emilie had in m'n buik ook vaak de hik en nu nog. Ze spuugt er niet bij moet ik zeggen, maar nog steeds vaak na het boeren dat ze hikt en er chagerijnig van wordt.

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hikken is heel normaal hoor ;)

Heeft te maken met groeien.

Zijn we door onze hond achter gekomen, die had als pup zijnde ook vaak de hik en toen legde de dierenarts uit dat net als mensenbabies, ook hondenbabies vaak de hik hebben ivm groeien. (in de lengte)

Deel Deze Pagina