waarin dreumes buiten laten spelen?Box,bedje, omheining enz???

Discussie in 'Verzorging' gestart door douglas84, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Wij hebben alleen planten in terraspotten. Toen we ze uitkozen, hebben we een plantenboek geleend van iemand die tuininrichter/hovenier is. Daar stond bij iedere plantensoort keurig vermeld of ze giftig waren, met iets van een korte toelichting. Dat soort boeken zijn vast ook te leen bij de bibliotheek, en de informatie zal ongetwijfeld ook op internet te vinden zijn.
    Met een tuin kan het wat lastiger zijn, omdat je dan misschien niet altijd weet wat er allemaal groeit. En het verschilt ook per 'ras' binnen een plantensoort, dus heel eenvoudig is het niet.
    Uiteindelijk ben je het beste af als je je kinderen consequent aanleert géén planten in hun mond te stoppen, maar dat kost véél tijd (dochter van 16 mnd stopt nog vrolijk alle blaadjes die van de olijfboom gevallen zijn in haar mondje).

2. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Wij hebben een opvouwbare box uit stof zoals het principe van een reisbed.
    Maar het is achthoekig en er kan een hemel over zodat zon en ongedierte er niet inkomen.
    Ook is er in de zijkant een rits zodat het later er zelf in en uit kunnen kruipen.

3. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Park is van Graco

4. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier ook een 'opgeruimde' tuin en goed in de gaten houden. Uieraard wel een omheining om de tuin, we wonen aan water;)
    Ik ga mijn zoontje verder niet omheinen, dan krijg ik ruzie met hem:D
    Hij wordt al pissig als hij zijn zus buiten ziet en hij moet binnen blijven.

Deel Deze Pagina