NIKS willen.. wat nu??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kiddie, 16 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiddie

kiddie Niet meer actief

Ik denk dat mijn dochter last heeft van een doorkomend tandje. Erg zielig natuurlijk, maar overdag, help, ze wil echt NIKS!! Wat moet ik nou.. Ik heb haar maar weer naar bed gebracht maar ze huilt wel.. Wat doen jullie? Het is me nog veel t koud om naar buiten. Dan begint het daarna trouwens meteen weer.

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.824
    9.335
    113
    Gelderland
    Als mijn zoontje echt niks wil dan ga ik of even met hem dansen of ik zet hem even voor de tv;) meestal werkt dat dan het beste. Als ze een beetje verhoging heeft zou je ook een molletje kunnen geven.

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wij hebben dit met Chloé bijna 2 weken gehad!
    Heel erg vervelend inderdaad maar ik probeerde haar toch bezig te houden, baby tv, wandelen en op een gegeven moment werd ze vanzelf moe en legde ik haar lekker in haar bedje;)
    Tis nu wel koud maar doe haar een lekkere jas aan en ga zo wel ff een bootschapje doen, moet kunnen toch?

4. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Oh brrr, hier nog eentje..... Wel 2,5 maand jonger, maar hetzelfde gedrag.

In de box: huilen, op de grond: huilen, op schoot: huilen,in de wipstoel/kinderstoel: huilen, in bed: huilen, uit bed: huilen:(. Alles is maar heel eventjes goed.....

Met andere woorden: ik lees mee....:D

(Gelukkig ligt ze nu net even te slapen.... héérlijk)

5. kiddie

kiddie Niet meer actief

@Allistar o ja zo herkenbaar. Het helpt niet wat ik ook doe. Een TV hebben we niet dus gaat niet helpen ;)

Ze heeft volgens mij geen verhoging maar ik temp ook vrijwel nooit. (Alleen bij twijfel) Ben ook niet van de molletjes bij zoiets. Bij ziekte is het wat anders.

Ik krijg straks een oppaskindje dus ga voor die tijd de deur niet meer uit, ze moet een uurtje slapen anders wil het niet straks. Ze heeft gebruld maar is nu stil.. Voel me wel slecht.. Maar wat moet je??

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Dat zijn de dagen dat ik blij ben dat ik haar om 19.00 uur op bed kan leggen voor de nacht:D

Hier probeer ik haar veel af te leiden, dentinox smeren, charmodent druppelen, en wat vaker in bad.
    Mijn vingers moeten het dan wel eens ontgelden: Daar kauwt ze liever op als op een bijtring:p

7. kiddie

kiddie Niet meer actief

Nou mijn dochter wil echt niks in haar mondje dan! Stukje komkommer maar is snel op en dan hoeft ze geen tweede. Die druppels helpen niet vind ik. Is ook homeopatisch dat zegt genoeg. Misschien eens dentinox proberen, of is dat ook homeopatisch? In bad kan ze niet te vaak met haar huidje. (Zie topic extreme huiduitslag die ik gisteravond geplaatst heb)

8. kiddie

kiddie Niet meer actief

En gaat dat goed? Hier brult ze s nachts dan ook hoor!

9. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Wij smeren ook Dentinox, maar alleen 's avonds, omdat we niet zeker weten of het wel een tandje is, aangezien dit al een week of 3 duurt. Alleen de laatste dagen is het erger dan daarvoor.... Maar of het echt helpt, weet ik zo niet. Ze vindt het wel leuk als ik het opbreng met een wattenstaafje, want het mondje gaat al gelijk open en ik mag smeren wat ik wil op haar tandvlees. Volgens mij vindt ze het wel een lekker gevoel.

De TV werkt hier trouwens ook niet, hoor.

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    De nachten gaan gelukkig goed!

Dentinox is niet homeopatisch.
    Bij Charmodent heb ik ook niet echt het idee dat het wat doet met haar tandjes, maar ze zit wel een stuk minder aan haar oren bij doorkomende tandjes.

11. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Hihi, hier ook... Het is vreselijk:)

(Maar wat ben ik blij dat ik niet alleen in het schuitje zit.....)

12. adi

adi Niet meer actief

Kiddie, dentinox werkt bij dem eeste kindjes prettig. Het is een verkoelend middel voor het tandvlees, je moet het erop smeren en het verdooft een beetje.

Je kunt ok anders je vinger onder ijskoudwater houden en dan daarmee haar tandvlees masseren. Als het echt last heeft van tandjes zal ze dit heel prettig vinden (misschien dat je eerst even moet doorzetten totdat ze snapt wat je wilt doen in haar mond)

Niks willen: als je toch alleen thuis bent met haar, zou ik haar op de arm nemen en je laten leiden door haar. Hier willen ze dan van alles aanraken op de muur, voor de spiegel gekke bekken trekken, (boven)keukenkastjes open en dicht trekken enz. Dingen die ze niet dagelijks doen zeg maar.

13. kiddie

kiddie Niet meer actief

Ik zal dat dan eens proberen. Moet je dat smeren?? Dat zal wel niks worden.. Druppeltjes van een lepeltje vind ze lekker maar niet aan haar mondje komen! (Nooit, ook geen brood of tandenpoetsen..)

14. kiddie

kiddie Niet meer actief

Adi, ik kan haar maar heel even houden ze is zwaar en ik heb last van mijn bekken. Bovendien wil ze ook helemaal niet op mijn arm.. :$

15. kiddie

kiddie Niet meer actief

Super voor je! Mijn dochter is sowieso een lichte slaper, altijd wel wakker s nachts.

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ja, je doet een beetje op een wattenstaafje, en dan langs het tandvlees smeren. Het werkt al binnen een paar seconde.
    Als ik er net aankom met de wattenstaaf vind ze het niet leuk, maar zodra ze voelt en proeft dat het om dentinox gaat, kan haar mond niet verder open. Ik merk ook dat haar humeur ook meteen aangenamer word.

Soms word ze 's nachts wel eens wakker, en dan smeer ik ook even dentinox. Binnen een paar minuten slaapt ze dan weer.

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0

en zittend bij je op schoot? Ik kan ook niet de hele dag dragen (ivm mijn bekken), maar zittend gaat goed.
    Echt stil zitten wil ze niet, maar met haar vetch bord kan ze zich prima vermaken (of folders, oude afstandbediening, of iets anders waar knopjes op zitten)

18. kiddie

kiddie Niet meer actief

O Nee op schoot wil ze totaal niet.Laat zich meteen achterover vallen :( Folders eet ze op ;) Mijn mobieltje speelt ze vaak mee maar nu dus niet..

Ik merk dat ik nu wel heel sneu klink maar toch is het waar..

19. kiddie

kiddie Niet meer actief

Dat klinkt goed!! Ga het straks halen en ben erg benieuwd..

20. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Wat is dat precies? (Google levert niet veel op...). Ik ben dus ook op zoek naar iets waar ze zich goed mee kan vermaken. (En waardoor ze zo wordt afgeleid, dat ze niet aan huilen denkt:p)

Deel Deze Pagina