waarin slaapt jullie baby straks?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door piepoe, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Onze kleine slaapt straks eerst bij ons op de kamer in een mooie vintage wieg... Daarnaast hebben we een ledikantje en box voor eventueel overdag. Kinderwagenbak heb ik zelf geen fijn gevoel bij, maar dat is persoonlijk.

2. Username

Username Niet meer actief

Onze baby gaat straks slapen in een wiegje naast ons bed. Het wiegje komt uit 1974 en m'n man, schoonzus, zwager en neefjes en nichtje hebben erin geslapen. Heel bijzonder vind ik dat :)

3. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    @ Chaii: dat draagwiegje is onwijs schattig! :D

Mijn kleintje zou ik trouwens de eerste weekjes in een co-sleeper naast mijn bed laten slapen. Op de een of andere manier vind ik het niet zo'n fijn idee wanneer mijn kindje in de bak van de kinderwagen zou slapen, geen idee waarom ... En een co-sleeper zit aan het bed vast, dus het is lekker makkelijk en je ligt ook nog eens samen met je kleintje.

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Wij hadden een wiegje, tot ik bedacht dat hij wel direct in zijn ledikantje kon...

Maar ons zoontje heeft de eerste 10 weken alleen bij mij in bed of in de bondolino geslapen. Hij wilde bij me zijn, en dat gevoel was wedersijds.

Ben het gaan afbouwen met de kinderwagenbak op de grond naast mijn bed, mijn hand in de bak zodat we contact bleven houden.

We zijn toen hij 10 weken was op vakantie gegaan naar zuidfrankrijk en daar stond de wagenbak op mijn bed, kon mijn hand er niet meer in. Ging goed.

En bij thuiskomst ging hij in zijn eigen ledikantje slapen. Dat pal tegen mijn kant van het bed aanstaat.

Hij heeft echt vanaf week 10 tot aan dat hij 4,5 maand was elke nacht doorgeslapen (op zijn voedingen na), nu is het vaak prijs, of krampjes, of wakker worden en huilen zonder aanwijsbare oorzaak, of gezellie midden in de nacht de grooste lol hebben.....daarbij nog keer of 10 zijn speen inpluggen...handig dat hij naast me staat.

Ik probeer m zolang mogelijk in zijn eigen bedje te houden, maar tegen de ochtend ligt hij bij me :D en istie zo onder zeil.

De oudste schuift ook rond 4-en aan en zo liggen we dan met zijn allen in het grote bed, maar we pakken dan in elk geval allemaal nog wat slaap.

5. Hier in de draagmand (zoiets als Chaii heeft). Als dat niet meer past gaat hij over in het ledikantje.

Deel Deze Pagina