huilend en snikkend wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 1 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

dag dames ,

mijn zoontje (vandaag precies 11 mnd )
    word al een aantal dagen huilend en snikkend wakker .
    echt zo heeeel verdrietig huiltje .
    wat zou dat kunnen zijn .
    droomt hij al ? vanaf welke leeftijd beginnen ze te dromen ?
    of wat kan t anders zijn ?

gister avond moest ik m mee naar beneden nemen omdat ik bang was dat me dochtertje wakker werd , t duurde een kwartier voor hij gekalmeerd was heeft echt nog een kwartier bij mij liggen snikken .

net heb ik m een paar min over zn bolletje geaaid ..

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Het kan dromen zijn.
    Hier huilt en lacht Ziva in haar slaap of ineens wakker erdoor worden.

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Of hij heeft ergens pijn? Doorkomende tandjes of oorpijn ofsow?

4. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Mijn zoontje is bijna 8 maanden en doet dat ook. Soms helemaal overstuur wakker worden, hij is dan helemaal verdrietig en huilt echt hard. Van de week moest mijn man zelfs met hem naar beneden omdat tie niet te kalmeren was. Mijn zoontje heeft het s'nachts het ergst, overdag eigenlijk nooit als tie wakker wordt. Op het cb hadden ze het over angstdromen, het is in ieder geval zielig. Soms is hij zelfs alleen met een flesje weer rustig te krijgen. Hij heeft ook wel last van z'n tandjes dat speelt denk ik ook mee. Heel vervelend meid, helaas herkenbaar voor mij

5. happymama

Hier overdag ook niks aan de hand...moet wel zeggen dat zoon rechter oor aan de buitenkant vuur rood is al een paar dagen.hij lijkt er geen laat van te hebben, hij zie er wel aan en met zn vingertje erin.

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Het kan van alles zijn. Mijn zoontje is momenteel erg snotterig en slaap daardoor slechter. Vannacht was het zo erg, dat hij niet te kalmeren was. Samen naar onderen en uiteindelijk samen op de bank in slaap gevallen om zes uur.

7. happymama

verkouden is ie gelukkig niet

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Als je ziet dat zn oor rood is en hij er elke keer aan zit ga je toch ff naar de HA? Dan weet je t zeker

En hier pcies t zelfde gehad vorige maand...

9. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Erg herkenbaar.. :( ik weet ook niet wat het is, maar het kan echt lang duren voor hij weer rustig is. Al is mijn zoontje wel iets jonger dan die van jou.. ik hoop maar op een fase... tis voor hem erg zielig en voor ons erg vermoeiend. Ben er soms 1.5 tot 2 uur mee bezig snachts...

Deel Deze Pagina