Vraagje.. wij gaan volgende week op vakantie met onze dochter van 8 maanden. Nu gaan we naar een all in hotel op Gran Canaria. Ze heeft nog 2 langere slaapjes, maar tussendoor is ze druk met spelen. Wij blijven voornamelijk bij het zwembad in en rond het hotel. Hoe doen jullie dat als jullie kindje aan het spelen is? En als ze tussendoor moe wordt maar nog niet zo moe dat we richting kamer gaan voor haar slaapje? Kan wel een handdoek onder een parasol neerleggen maar zoek eigenlijk naar andere/betere tips!
Even een hazeslaapje in de buggy of op een speelkleed/dikke deken in de schaduw. Een box kun je helaas niet meenemen dus heb je verder weinig keus vrees ik.
in de wagen laten slapen. dan kun je zelf ook nog ergens heen. blijf je de hele vakantie bij zwembad dan? ik zou dat echt niet kunnen cran canaria is zon mooi eiland wij zijn toen echt overal heen geweest hihihi kleine sliep wel i nde buggy. ik zou er echt niet zon probleem van maken en met elk slaapje naar je kamer gaan zeg maar das toch zonde van je hele vakantie. als jullie bij het zwembad liggen kan de kleine er vast ook wel slapen. idd op handdoekie oid en miss hebben ze wle een oplossing bij je hotel in vorm van boxen oid.
Wij lieten onze jongste vorig jaar (toen was ze 6 maanden) 's ochtends ind e buggy bij het zwembad slapen en 's middags op de kamer.
Ikn denk inderdaad dat je het op je vakantie jezelf allemaal wat makkelijker moet maken, handdoek onder een parasol en s`middags ga je lekker zelf ook mee voor een Siësta S`avonds liepen wij ook nog lekker door de straatjes,kleine in een kinderwagen die sliep wel...Je moet toch alles uit je vakantie halen en iets de regels loslaten van thuis want dat komt wel weer
wij zijn toen onze zoon 8 maand was naar turkije geweest, hebben elke dag bij het zwembad gezeten in de avond zijn we pas dingen gaan doen zoals bezichtigen, het was gewoon te warm om niet aan het strand of zwembad te zitten, zoonlief had ook nog 2 slaapjes, het ochtend slaapje deed hij meestal wel gewoon in bed, dan gingen we met zijn allen weer de kamer in om daar te slapen, het middag slaapje deed hij op de ligstoel die daar stonden, ik zal zo eens een foto opzoeken, of in de buggy die helemaal plat kon.
zo dus hij vond het heerlijk, het wieglakentje hebben steeds over hem heen gelegd wanneer hij sliep,omdat je in de schaduw ook kunt verbranden, en dan is hij gewoon even helemaal uit de zon en hij slaapt ook gewoon beter als er iets over hem heen ligt.
Vorig jaar waren wij op Lanzarote ALL-in met ons zoon toen 15 maanden en hij had nog 1 middagslaapje van 13.00 tot 14.30. Wij lieten hem dan heerlijk in zijn eigen bedje in de bungalow slapen. Vaak ging manlief WK kijken en ging ik lekker relaxen bij het zwembad op mijn ligbed zonder telkens op te hoeve letten etc.
Vorig jaar zijn wij naar Fuerteventura geweest en we hadden een bedje op wielen! Deze reden we wel is naar het zwembad zodat we het bedje als box konden gebruiken. Ook had de babyfoon bereik als we bij het zwembad lagen (was voor de hotelkamer deur). Overdag legde we ook wel is een aantal stoelkussens op de grond zodat onze dochter (toen 6 maanden) een beetje kon rollen... een paar weken geleden in turkije heeft ze lekker veel rond gekropen aan het strand en geslapen in de buggy. Sliep ze zelfs beter dan op de kamer, was het veel stiller. Gewoon kijken hoe het loopt en waar je kleintje het beste op reageert...