Bij de eerste werd ik om 6.00 wakker van de weeën, die kwamen toen gelijk heel regelmatig om de 4 minuten. Bij de 2de zat ik rond 12.00 met een kop thee aan tafel te wachten tot m'n weeën zouden beginnen, aangezien ik vlak daarvoor gestript was en al 5 cm ontsluiting bleek te hebben De weeën begonnen daarna al snel idd. Had bij de 2de idd ook het idee dat het weer vroeg in de ochtend zou beginnen, omdat dat het enige was dat ik kende zegmaar. Maar de 2de keer liep dus heel anders.
Om half 10 in de ochtend braken me vliezen, en om 15:00 vollop in de weeen was toen koffie drinken bij me ouders
Ik zat op de bank na anderhalve dag geleden te zijn gestript en was het totaal zat. Ik zei tegen mijn vriend Fatboy het zat was want ik had sinds dat ik gestript was enorme harde buiken en het rommelde. Hij heeft toen een voeten badje voor mij gemaakt en hebben samen de matrix zitten kijken (die was op tv) toen begonnen de krampen. Maar ze zetten pas door toen ik net een uur op bed lag enten wist ik dat het weeen waren. 16 uur later ben ik pas bevallen.
Bij Milan was ik tv aan 't kijken (toen begon 't om 00:00u precies). En bij Isabelle was ik aan 't koken. Mijn vliezen waren al gebroken toen.
wilde net naar bed gaan, rond 22u, maar de krampen gingen steeds meer pijn doen en ben toen maar rond gaan lopen 7u later een mooi, klein meisje op mijn buik
Midden in de nacht, stoned van de pethadine.. Ik lag in het ziekenhuis en was wezen plassen, uurtje daarna werd ik wakker door een 'plop'..bed nat. Daarna begonnen gelijk de weeën.