Grolsch heeft nu alcohol arm bier op de markt gezet. Met 0,5 procent alcohol in de smaken lemon & lime, red orange en gewoon een bier smaakje. Wie heeft het al geproefd? Ik ga t zeker proberen als ik uitgezwangert ben vooral die red orange lijkt me lekker! http://m.grolsch.nl/Home/Onze-Bieren
Lekker! Bestaat al wel trouwens, maar dan 0,0%. Heb toevallig van de week een blikje Bavaria Lemon gehad. Neem ook wel eens een blikje 0,0% rosé bier. Heerlijk, zeker als het straks weer wat warmer is!
Ja klopt! die zijn inderdaad ook wel lekker. En zelf ben ik ook wel te spreken over de alcoholvrije wijntjes van volgens mij veni vici (of iets in die geest) Vooral de sparkling rose is errug yummie!
Dat klinkt ook wel goed, ook maar eens even naar kijken (gewoon in de super of bij de slijterij?). Lekker tijdens de BBQ!
Ik heb het in de winkel helaas nog niet kunnen vinden Ze stonden op de 9mnd beurs maar ik had al eens een klein flesje gekregen in een pakket van de verloskundige. Heb wel een link waar je het kan bestellen Alcoholvrije wijnen Vini Vici
ik kreeg mijn eerste uitnodiging om te testen voor Trnd, maar wij drinken nauwelijks alcohol. Bovendien ben ik nu zwanger. Jammer, had graag eens aan zo'n test meegedaan.