Ik heb een aantal kwasten van Mac. Die gebruik ik vaak. Maar ook wel met de vingers hoor. Ik heb trouwens geen foundation, wel consealer. En daar doe ik dan nog een dun poederlaagje overheen met de kwast.
Ik doe eerst een laagje dagcreme op mijn gezicht. En dan direct erna, als de creme nog niet helemaal ingetrokken is, een beetje foundation. Gewoon met mijn vingers. Kwast of spons werkt denk ik niet gezien de minimale hoeveelheid foundation (t is met name voor een wat frissere blik). Xxx
Verschillende meningen over de kwast dus. Deppen jullie of uitwrijven? Zie nl. op het filmpje dat ze dept. Vind het filmpje trouwens wel interessant, zou toch mooier resultaat moeten zijn met de kwast.
Met een sponsje, maar ik geloof dat ik maar eens op zoek ga naar zo'n kwast. Ik heb trouwens echt een hekel aan vieze handen dus met de vingers vind ik echt irritant (net als ik altijd besluiteloos sta te drentelen boven een bak met gehakt of een bloempot met nieuwe potgrond... Zalikofzaliknietzalikofzalikniet )