Hoe knutselspullen netjes opruimen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Naantje20, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0
    Wij hebben hier 2 dametjes die allebei gek zijn op knutselen!
    Dus we hebben hier ook veel van! Hoe ruimen jullie dit netjes op? Het is zo snel rommelig! En hoe hebben jullie dat met de tekenspullen gedaan? Alles bij elkaar of apart?

Graag tips! Zodat ik een nettere kast krijg;)

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    in 1 grote bak zitten alle knutsel spullen
    en 1 map met kleurplaten daarbij een bak met stiften.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb de hele kast onder de trap als knutselkast...planken waar ik alles uit kan stallen en onder de laagste planken nog zo'n ladenkastje van prinsessen waar van alles in ligt...het is hier ook meer een knutselwinkeltje:D

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik heb een 3-lade kastje van Curver ;)

Bovenin de kleurtjes en kleurplaten, 2e la de papieren en foamvellen en onderin de lijm, schaartjes, plakdingetjes etc ;)
    Mijn dochter weet al precies wat waar ligt :)

5. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Schoenendozen en zo'n bureauladekastje van Ikea.

6. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    In van die bakjes van de Chinees hebben wij kleurpotloden, wasco, stiften, stickers, kleine rommeltjes. Maar echt net is het nog niet...

7. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Grote kunststof bak van de action met een deksel die als kleppen open gaat. Ideaal ding!

8. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0

Haha hier gaat het ook steeds meer op een winkel lijken:). Dus in een bak gaat hem niet worden.

Het zit nu momenteel even in een open kast. Dan lijkt het al snel rommelig, want ze leggen het natuurlijk nooit terug zoals ik het wil. ;)We gaan de boel verbouwen, en dan krijgen de meiden een eigen speelkamer met een mooie dichte kastenwand, dus dan ligt het heerlijk uit het zicht..

Voor de tekenspullen ga ik maar opzoek naar een soort ladekastje, met een beetje grote lades zodat dan iig netjes bij elkaar zit. Iemand een idee? Bij de action heb je alleen kleintjes staan. Dus daar past het niet in..

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Hier staat vrijwel alles in de trapkast. Daarin staan drie Kallax kasten (of eigenlijk de voorloper daarvan, maar ziet er hetzelfde uit) van de Ikea. In één deel ervan zitten vrijwel alle knutselspullen. Twee Lekman bakken vol met allerlei frutsels, twee laatjes met papier (één wit, één gekleurd) en verder een stuk of wat schappen met alle flessen verf, plakband en lijm ed een bak met klei, enz. Kleurboeken ed liggen in een la in een Besta kast en stiften staan in die kast in een bak.

10. frozen11

frozen11 Actief lid

8 jul 2014
    119
    1
    18
    3 grote curverbakken en 2 action bakken vol en dan word het alweer december hihi

11. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0
    Haha ja erg he, hier ligt ook alweer het een en ander klaar! Komt ook omdat ik het zelf leuk vindt om te doen:p

Deel Deze Pagina