Bij C&A hebben ze een spijkerbroek wat eigenlijk een legging is in het heel donkerblauw. Deze vind ik leuk erbij. En een donkerblauwe longsleeve.
Ja ben het dus met je eens . Ik bedoelde met "ook niet doen" op de post van TS, misschien niet heel duidelijk doordat ik jou quote, maar vergeef het is al laat...
Ach joh en anders heb je ons om advies te vragen . Ik kan soms ook volgens mij wel de plank mis slaan hoor . Maar jurkje is wel echt leuk he! Mijn dochter vindt hem geweldig .
Mijn dochter had vorig jaar zo'n zelfde idee jurkje en had voor haar een donkerblauwe blazer van sweatstof voor erop. Zou je ook nog voor bijv. rood kunnen kiezen (als je dat leuk vind). Eronder verschillend maillot of legging en laarsjes eronder.
Bege maillot en blauwe laarsjes eronder En erboven of beige/blauw vestje of juist een longsleeve eronder Leuk jurkje!!
Ben er nog niet uit hoor.. hebben jullie misschien een link van welke malliot & shirt jullie zouden nemen?
EFFEN MAILLOT 2 - PACK - Underwear - Meisjes (2 - 14 jaar) - KINDEREN | ZARA Nederland Of deze? en dan mink of zand?