fructis oil repair voor de haartjes, heeerlijke shampoo sanex en dove voor onder de douche facewash van de kruitvat
met een douchepuff, en dan gebruik ik nivea oil, een douchegel van dove of iets van yves rocher, ik heb ook scrub van thermen. en voor mijn haar op dit moment 3 in 1 van yves rocher en meestal andrelon 2 in 1 shampoo. vroeger altijd aparte conditioner maar dit bespaart me nu tijd en voor mijn gezicht 2 keer per week een scrub en elke ochtend en avond gebruik ik gezichtsschuim van Louis Witmer. een echte No is voor mij alles van Fa, daar ben ik ontzettend allergisch voor. krijg er galbulten (klinkt viezer dan het is maar jeukt ontzettend) van en moet dan daarvoor naar de huisarts
Andrelon voor de haren en verder was/zeep ik me in met Dove. Mannetje idem dito Voor Beau gebruik ik alles van Natusan.
Cremespoeling al jaaaaaaaren van Palmolive mijn haar wordt er heeeerlijk zacht van. En shampoo afwisselend Nivea (favoriet hier) met Palmolive. Andrélon is echt vreselijk voor mn haar,rot shampoo vind ik. Douchegel is verschillend, Nivea diamondgloss vind ik lekker, Fa Yoghurt kiwi is lekker, Dove wordt mn huid altijd zacht van...
Voor mijn haar: Nivea Diamond Gloss! Heerlijke geur. En voor mijn lichaam gebruik ik gewoon eigen merk van de etos of soms één van dove.
Voor mijn haar: Andrelon of Syross.. heeeeerlijk spul! Wel duur, maar je krijgt er heerlijk zacht haar van! Voor mijn lichaam: Dat ligt r aan! Momenteel FA, maar soms ook wel gewoon de goedkope merken van de Action of Albert Hein. Alleen voor mijn haren gebruik ik altijd één van die twee, omdat ik mijn haren vaak stijl, dan wordt het droog en door de shampoo van Syross hersteld het binnen een paar keer wassen en voor mijn lichaam boeit me niet, als het maar lekker ruikt.
Douchespul altijd verschillend, wat in de aanbieding is of eigen merk van de drogist. Momenteel Palmolive Amandel, die ruikt heeerlijk. Shampoo vaak Nivea, Clairol en nu Gliss Kur, meestal de variant voor glanzend haar. Las hierboven Lush, daar lonk ik al een tijdje naar, maar tot nu toe heb ik het nooit gekocht. Ik ken mezelf en dan raak ik er verslingerd aan en wil ik alle geurtjes, kleurtjes en smaakjes en het is best duur spul
Yep, goedkoop is het niet en ik moet me ook regelmatig inhouden. Het is maar goed dat ik niet in de buurt van een winkel woon en ik het via het internet bestel. Maar het werkt wel goed, en mijn hubbie vindt zelf dat ik er stukken zachter van wordt.
Shampoo & cremespoeling: Syoss Douchegel: Momenteel Nivea Shower & Shave maar die vind ik niet zo heel lekker ruiken dus die maak ik op en dan neem ik die niet meer.
Wat gebruiken er veel hier Dove Ikke ook, de witte. Voor mijn haar de paarse fruitshampoo,weet even de naam niet meer.
Ik heb ook dove douche creme, die met rosewood en cacao. Die vind ik zo fijn! En voor mij haar heb ik John Freida straight shampoo en conditioner. Daar wordt het lekker zacht van
voor mijn lichaam nu nivea happytime (vind het heerlijk ruiken) voor mijn haar gebruik ik fructis shampoo en soms fructis conditioner
Haar: Fuente proteine shampoo + Nature care Lichaam: Dove en YSL (in hetw eekend YSL en doordeweeks Dove..) Gezicht: Vichy
Haar:Zarqa shampoo en conditioner(is speciaal voor hoofdhuidproblemen)En 1 x per week een cocosmasker. Lichaam: Dove
Dove REFRESHING blue, bestaat die nog steeds?! Die vind ik zoooo lekker! Heb die ooit eens meegenomen op vakantie. Sindsdien mag ik die alleen voor mezelf kopen als ik op vak ga, krijg er ook meteen een vakantiegevoel van haha