Haar: Andrelon kleurbalans shampoo en cremespoeling Lichaam; Dove (elke keer een ander kleur nu die gele fles)
Voor mijn haar Head&Shoulders(Behalve deze en de nieuwe anti-roos shampoo van de DA kan ik niks verdragen....Jeuk,schilfers,pijn enzo) En als Douchegel...och telkens weer wat anders. Momenteel heb ik van de HEMA de-stressing foam staan en Dove body silk ofzo?
van alles eigenlijk als het maar lekker ruikt! maar meestal; zwitsal, nivea natural oil (douche olie), palmolive amandelmelk, palmolive thermal massage, dove, nivea pearl & beauty shampoo; Herbal, anti roos head & shoulders, fructis, palmolive
voor mijn haar gebruik ik; Elvive anti haarbreuk(gele flacon) En voor mijn body wat eigenlijk in de aanbieding is..
Qua douchegel ben ik gek op zo'n cranberry-gel van FA, heeerlijk!! En voor mijn haar pak ik altijd een verzorgende shampoo en cremespoeling, het merk wisselt.
Ik ben nogal wispelturig wat dit betreft. Wissel voortdurend van merk etc. Het is maar net waar mijn aandacht (en neus) op dat moment naar uit gaat Ik heb soms wel eens een product dat ik meerdere keren achter elkaar koop, omdat ik er dan tijdelijk 'hooked' aan ben, maar over het algemeen staat hier telkens weer wat anders op de badrand.
eigenlijk heel erg verschillend koop wat ik lekker vind en in mn rekje staan meestal 4 douchegels die ik elke dag afwissel heb er nu 1 staan van dove, van lief!, van het etos huismerk en 1tje van de action timmotei ofzoiets.. shampoo precies hetzelfde meestal koop ik er veel tegelijk bij de makro dan meestal herbal essences. en doe altijd ook nog even een haarmaskertje tijdens douchen van guhl..
Bourjois (scrub oa, onwijs lekker) en sephora alle zoete soorten mmmmm En onder de douche in smeren met babyolie ( gewoon goedkoopmerk, maar johnson is heerlijk).... lekekr zacht en als je eruit gaat niet vet! Haren vaak elvive of Syoss
ik wissel onwijs veel, en heb zodoende echt wel 30 soorten shampoooos conditioners en schuimpjes gelletjes spulletjes. maar altijd verslaafd aan deze lijn, die zowel lijf als humeur blij maakt: Bekijk bijlage 78683 er komt steeds weer een nieuwe op de markt en zeker in frankrijk hebben ze onwijs veel varianten die ik altijd in sla. shampoo nu van john frieda, maar ook vaak elseve of panthene
o god, ik hoop maar dat ik niets vergeet.. Ik douche met; Shampoo & Conditioner; Syoss Shine Boost Bodyscub; Clarince Gezichtscrub; Vichy Norma Derm Douchegel/creme; Therme Zen White Lotus/Palmolive sensitive/bodyshop douchegel Als ik klaar ben met douchen smeer ik me nog helemaal in met bodybutter van de bodyshop en spuit ik mijn haar 3x in met Liquid Silk Gloss anti klitspray van schwartzkopf.
voor mijn haar herbal essence die blauwe hello hydraition zowel de shampoo als conditiner. mijn douchegelletjes dove nectarine (die oranje) en shepora grapefruit scrub shepora grapefruit en h&m grapefruit (ik houuuu van grapefruit geur) intiem lactacyd wasgel en die andere wasgel(die lange fles) met die douche aloe vera gezichtsscrub van de tuinen en ik heb nog ontzettend veel dingen maar die staan er gewoon te staan haha
eerst was ik mijn haren met shampoo van wella, dan ga ik scrubben met een scrub van nivea, en daarna was ik me met een douchegel van weleda. (ja ik douche altijd erg uitgebreid, maar dan ook om de dag) Tussendoor dan ook elke keer alles even ontharen, en 1x in de week een extra haar masker.
Shampoo & conditioner : Gliss Kur met Shea boter. Lichaam : Dove ( die met granaatappel) of patchouli zeep van Sabon.
Shampoo: op het moment Nivea volume Douchegel: uhmm heb nu 3 verschillende open. I van de kruidvat. en 2 flessen van dove. scrub gebruik ik af en toe en weet zo eigenlijk niet welke het is. volgens mij ook van het kruidvat..
Douchgel van AH met groene theee (heerlijk echt mn favo) !! Shampoo heb ik van Guhl de zilvershampoo en masker... Verder gebruik ik het scrubzout van kruidvat eigen merk..