Ik zoek dus een winterjas die niet al te dik is.Nu is het gewoon weer 13 graden en vind ik een winterjas gewoon veel te warm en al helemaal niet lekker als je aan het winkelen ben. Ik heb dus wel al een winterjas maar zoek gewoon een leuke herfstjas,parka model,trench coat.Het liefst een beetje betaalbaar. Iemand een idee? Groetjes.
Ik heb een zwarte van Dept, met van die zwarte bolletjes op de mouwen, en voor gewoon 2 rijtjes knopen. Lekker stofje, niet te dik. Ik heb nooit een dikke winterjas, ik heb het ook niet snel koud. Vorig jaar heb ik zelfs de hele winter in een soort dik vest gelopen, maar dat was ook geen echte winter natuulijk. Deze heb ik: Zwarte DEPT Jas | Le Ballon
C&a heb ik er laatst 1 gekocht (via wehkamp) bruine parka met teddy aan de binnenkant. Ideaal voor nu! Deze: C&A parka? Bestel nu bij wehkamp.nl
Bij de H&M Dames | Jacks & Jassen | H&M NL En dan de gewatteerde parka van 39,95 euro. Is echt een fijne jas. Wel gewatteerd, maar niet te dik. En bij de Primark hebben ze dit soort jassen ook. En die zijn daar nog een slag goedkoper.
Zoiets zoek ik inderdaad. Ik denk dat ik morgen even langs de C&A rijd om te kijken. Bedankt voor de tips.