Hoi meiden, Eind deze maand trouwt mijn schoonzus en ben rustig op zoek naar een jurkje. Nu had ik er 1 op het oog, maar er mag niemand behalve zij in het wit. Nu twijfel ik omdat er wel wit in zit. Kan dit jurkje of zal ik verder zoeken? Vast bedankt!
Hm, ik vind het eerlijk gezegd niet echt een bruiloftwaardig jurkje. Niet perse door de kleur, maar ik vind het model te simpel en ik vind 'm ook wat aan de korte kant. Meer iets voor als je op vakantie bent. Sorry.
Deze had ik ook op het oog: Is dat beter? Is inderdaad niet echt een bruiloft jurkje, maar wil hem daarna ook nog aan doen, zou zonde zijn als die in de kast beland.
Blue abstract floral print smock dress - day / t-shirt dresses - dresses - women Bright coral floral jacquard bodycon dress - bodycon dresses - dresses - women Ik weet niet of het je smaak is, maar dit vind ik ook leuke voor een bruiloft
Ja, deze vind ik echt beter.... ik had namelijk hetzelfde idee als Amethist. Ze hebben bij Esprit nu ook heeeele leuke bruiloftwaardige jurkjes. Ook wel een beetje in de stijl van wat je hier post. Het is bestellen op rekening én gratis verzenden + retourneren, dus je kunt er eens een bestelling aan wagen Succes met zoeken! /edit: zie Esprit Bruiloft & feesten kopen in de online shop.
Ik vind beide kunnen! Het is maar dat je niet helemaal in het wit bent. Wit in je jurkje met andere print of kleur kan best. stylefruits.nl | Trendy outfits en woonstijlen van vrouwen voor vrouwen staan ook veel leuke! Succes en alvast een leuke dag gewenst.
Hm gemixte meningen haha. Ik bestel ze gewoon alletwee, en is het beide niks dan kunnen ze nog terug en duik ik de stad in. Bedankt voor jullie reacties!
Ja die is leuk!! Ik ben ook een 'zeur' bruid due geen wit wil zien oo de bruiloft. Maar daar bedoel ik compleet of grotendeels wit mee. Niet wit met wat kleur ofzo
Ik vind de tweede leuker dan de eerste. Maar ik hou zelf van "effen". Ik trouw zelf over 14 dagen, maar hier trekt iedereen wat ons betreft aan wat ie zelf wil en waar ie zich goed in voelt. Ik trouw zelf overigens niet in een jurk, maar gewoon in een tuniekje en broek dat ik achteraf nog kan dragen. En ook mijn schoenen zijn nadien af te dragen.