Hey hallo, We hebben rond de 6 weken een echo gehad omdat de zwangerschapstesten wat dubbele info gaven ( mijn lijf wist wel beter ) en dus de zwangerschap te bevestigen... Mooie hartactie was te zien en te horen in het ziekenhuis. Alles zag er toen ook mooi uit... Maar ja, het is dan nog echt een boontje dus tuurlijk waren we trots en blij maar gisteren.... Hij/ zij heeft zich echt 'uitgesloofd' voor ons zei de verloskundige... haha, koprollen, spartelen met de beentjes en armpjes, spelen met de navelstreng, alles passeerde de revu. Ook kreeg hij/ zij opeens de hik... haha, zo schattig gewoon... Ja, dat deed echt wel wat! Ik heb mn ogen uit mn hoofd zitten kijken en mn vriend viel helemaal stil en moest toch wel wat traantjes weg pinken... Als trotse mama in wording wil ik jullie wat foto's dan ook niet onthouden! Groetjes!
Super leuk! Ik heb as vrijdag termijn echo om precies te bepalen wanneer ik uitgeteld ben, blijft bijzonder en spannend! x
@kim; Succes en geniet ze a.s. morgen!!! Het is echt heerlijk om je kindje zo te zien bewegen... Zelfs de foto's blijf ik nu naar staren maar het bewegende beeld was echt in één woord magisch gewoon... Liefs!