Wie heeft er ervaring met fietstoeltjes en waar moet ik op letten bij het aanschaffen? Ik las dat Bobike fietsstoeltjese het meest verkocht worden. En wanneer mogen ze erin? Wie o wie kan me helpen? Bedankt!
Ik heb ook een fietsstoeltje van bobike gekocht. Kindjes mogen pas in het zitje als ze zelf kunnen zitten. Dat is doorgaans zo rond een maand of 9. Ik moet dus nog even geduld hebben voordat ik samen met haar op de fiets kan. Nu ga ik trouwens wel eens met haar in de draagzak op de fiets.
Niet ieder stoeltje schijnt op ieder soort fiets te passen, dus neem (net als ik) je fiets mee om te passen!
bij de bobike zitjes krijg je zo'n blkje waar je m op kan kklikken en als je alleen weggaat kun je m der zo weer afhalen vond het wel handig youame heeft er 1x ingezeten om te proberen maar wacht tog tot ze wat steviger zit
ik heb net gisteren een gmg gekocht omdat deze ook een handvat heeft waar kinderen zich aanvast kunnen houden.
ik heb een bobike en fiets al zon maand met hem hij kon vanaf 5maand al stevig alleen zitten (zonder omvallen) en met 6maand al van lig naar zitstand, heb toen op het cb gevraagd of het kon en heb groen licht gekregen. Ik heb het wel ruztig opgebouwd overigens ben niet meteen de ronde van frankrijk met hem gaan fietsen