Zaterdagavond begon mijn zoontje ineens heel hard te krijsen. Hij was echt ontroostbaar. Het heeft zeker 1 kwartier geduurd voor hij enigszins rustig was. Hij is toen tegen mij in slaap gevallen. (doet hij normaal niet meer) Hij had toen ook ineens verhoging (38 graden). Toen heb ik hem een kleine zetpil gegeven van 60 mg. Deze had ik nog liggen. Weer hetzelfde verhaal. Na een half uurtje begon de pil te werken en kon hij weer een beetje lachen. Hij is toen naar bed gegaan en heeft gewoon geslapen (paar keer wakker, maar met tut meteen weer verder slapen). 's Morgens niets meer aan de hand. Heel de zondag een normale dag. Vandaag heeft hij weer hetzelfde als zaterdagavond... Mijn man en ik zijn beide wat ziek geweest (hevige verkoudheid, dus niets ernstigs). Zou mijn zoontje dit nu krijgen? Of krijgt hij misschien weer tandjes (hij heeft alleen zijn onderste 2)? Ik zie of voel nog niets? Of zou het iets anders zijn??? Het is echt super zielig. Hij heeft duidelijk ergens last van, maar ik weet niet wat. Wat denken jullie? En wat kan ik het beste doen???
grijpt je kindje niet naar een plek op het lichaam? meestal hebben ze daar dan pijn.. maar idd tandjes kunnen.. weet niet of ze op zo jonge leeftijd echt al last kunnen hebben van groeipijnen? hopelijk ben je er snel achter wat het is.. zo sneu voor die kleintjes!
Nee, hij pakt nergens naar... Hij is nu al minimaal een uur aan het jammeren en heeft weer verhoging... Het is echt zo zielig!!
Tanden of oren. Onze dochter heeft ook verhoging en is ook erg jammerig, bij haar is er een tandje aan het doorkomen. Ook heeft ze een beetje last van haar oor, ze vindt het op het moment heerlijk als ik hem zachtjes masseer.