Waarmee lekker insmeren?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gizmoo1, 5 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Ik gebruikte bij de eerste ook zwitsal. Nu gebruik ik een aftersun-spray. Ruikt superfris en is zeer vochtinbrengend. Uiterst makkelijk zpuiten en eventjes wrijven. Ik vind het zo vettig niet als al het andere spul.

Ben benieuwd hoeveel lin tjes ik deze keer rijker wordt.

LiefsKitty

2. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

zwitsal...

lotion, mamalijn, olie

3. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    baby olie van zwitsal heerlijk

helaas zijn striemen niet teverkomen indd

de 1 krijgt ze de ander niet

4. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik gebruikte ook de zwitsal maar kreeg daar enorme uitslag van op mn buik die uitsloeg naar galbulten... Iew.. dus die heb ik weggegooid en ben toen hand en bodycreme uit mn nagelstudio gaan smeren. trekt ook veel sneller in...

5. Niet meer actief

Ja dat vind ik idd ook wel een klein nadeel aan de mama creme.. hij trekt niet echt snel in!

Weet er hier iemand eigenlijk of dat als je evt. echt veel striemen hebt hier naderhand iets aan te doen is? Mijn beste vriendin is pas bevallen en heeft echt heel haar buik vol vandaar...

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik heb de creme van Etos. Trekt goed in.

Maar of je echt striemen kunt voorkomen met smeren betwijfel ik. Ik heb wel begrepen dat wanneer je boven de 30 bent dat je dan minder kans hebt op striae. Ik heb gelukkig nog geen enkele streep en kan alleen maar hopen dat dat ook deze keer zo mag blijven.

7. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Hier smeert vriendje elke avond mijn buik in met de buikbalsem van Zwitsal...en nog geen streepje te bekennen :)

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @JsztD ... Helaas striemen die zitten die blijven...in de loop van de tijd wel wat minder zichtbaar maar aanwezig

Hierzo ook boven de 30 smeer vanaf dag 1 met Zwitsal mama buik creme en nog nix te zien :rolleyes:

9. Niet meer actief

Ieekk ik ben nog ver onder de 30 haha.. nu maar hopen dat ik er net als jullie geen krijg :D

10. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Wij gebruiken gewone amandelolie, te verkrijgen bij de apoteker. Helemaal niet duur en zou helpen om de huid wat "rekbaarder" te maken en zo striemen helpen voorkomen.

11. Crafty

Crafty Actief lid

23 apr 2008
    104
    0
    0
    Nieuwegein
    's Ochtends gebruik ik de buikencreme van het kruidvat en 's avonds mijn eigen "belly balm". Deze bestaat uit een hoog % met vanille geinfuseerd kokosvet gecombineerd met zonnebloemolie. Heb het geheel geparfumeerd met vetiver en lemon myrtle. Trekt erg snel in!

De combinatie van goed smeren & goede genen lijkt hier te werken: ben nu bijna 40 weken ver en heb nog *geen* strepen. (Knock on wood).

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Met Natusan baby creme, van die buikbalsem van Zwitsal kom ik onder de uitslag te zitten!

13. Gilmoora

Gilmoora Actief lid

26 jul 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Ik smeer ook lekker met buikbalsem van Zwitsal.
    Ik had ook geen striemen en ik hoopte er ook onderuit te komen... maar met 27/28 weken ongeveer.... werd ik wakker en HOPLA! een halve landkaart op mn buik! haha. Denk dat je daar ook dan niet onderuit komt.

14. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Tot nog toe heb ik me incidenteel ingesmeerd met buikbalsem van Zwitsal. En...nog niets te zien. Hoef nog maar 4 weekjes, dus hoop dat 't zo blijft ;).

15. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Ik smeer me "gewoon" in met een hydraterende bodylotion van Niveau. Ik vind dat het lekkerste smeren.

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    tot de 35ste weken had ik helemaal niks, het begon bij me heupen en nu op me buik. Ik smeer ook de zwitsal, maar jammer genoeg, ze blijven maar komen. Me moeder die heeft ze niet gehad, maar ik wel, denk dat het bij iedereen anders is.

17. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    De striae komt van BINNENuit en smeren doe je van BUITENuit. Een vriendin van mij is huidarts (dermatoloog) en die zegt dat het absoluut ONZIN is om te smeren tegen strepen. Dat is erfelijk bepaald. Dus je moet vooral smeren omdat je het lekker vind ofzo, maar niet tegen de strepen. Vraag maar eens na bij je gyn!

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik smeer s avonds na het douchen, als ik nog nat ben, m'n buik in met de baby-olie (met lavendel) van natusan. Heerlijk :) . Maar dat doe ik vooral om m'n huid gewoon soepel te houden enzo, want door de droogte heb ik snel last van jeuk.

Ik moet wel bekennen, ik heb een monstertje van de buikbalsem van zwitsal geprobeerd en hoewel ik helemaal geen fan ben van zwitsal eigenlijk (ruikt iets te scherp) vond ik die wel erg lekker!

Deel Deze Pagina