Kind niet goed genoeg

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door JessieD, 5 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JessieD

JessieD Lid

9 jan 2014
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik heb het gevoel dat me kleine niet goed genoeg is voor de vader in de zin van altijd tegen de kleine schreeuwen, wanneer ik trots over de ontwikkelingen begin dan begint hij te lachen en zegt sarcastisch dat ie het heeft gezien met andere woorden vind hij de kleine dom ! hij zegt nooit dat ie trots is op de kleine en dat zit mij behoorlijk dwars want z'n andere kind prijst ie wel de hemel in en doet ie allemaal leuke dingen mee maar met hem nooit ik weet niet of ik hem op deze manier wel in de kleine's leven wil hebben dit kan toch nooit goed zijn voor een kind als je vader telkens zo negatief over je is of ligt het aan mij

Wat moet ik doen??

2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nee het is inderdaad niet goed dat een vader zijn kind(eren) altijd omlaag haalt en negatief behandeld.
    Hier ook gehad en hem voor de keuze gezet, of je werkt aan jezelf en zorgt goed voor hem/haar en anders is daar het gat van de deur.
    Nu gaat het super, maar dat heeft van ons allebei wel veel inzet gevergd.
    Maar dat is het wel waard geweest en nog hebben we af en toe een update qua zijn gevoelens ed.

Succes en sterkte, maar besef dat jou kind zichzelf niet kan beschermen.
    Dat moet jij doen! (en de vader, maar die is in dit geval de boosdoener)

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Als die vent zo tegen zijn kind doet, weet dan dat dit het kind enorm veel schade toebrengt in het opgroeien. Je kind zal er altijd last van blijven houden in het leven! Het is psychische mishandeling, ik noem het gewoon bij de naam.

Dus wat dacht je van een stevig gesprek, waarin je van hem EIST dat hij een betere vader wordt zoals hoort? En anders zul je je kind toch in bescherming moeten nemen en rigoureuze besluiten moeten nemen.

4. JessieD

JessieD Lid

9 jan 2014
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Nee precies leek mij ook niet goed voor de ontwikkeling van een kind.

Maar dacht ff dat het aan mij lag, hartstikke bedankt voor de reacties!

Deel Deze Pagina