Kwark met een handje noten, paar frambozen en een paar aardbeien.. Probeer wat te minderen met brood, kan zo een stuk of 8 stukken brood op een dag eten door die bv, hongerrr.. Moet zeggen dat ik de dag nu wel beter door kom nu ik niet met brood ontbijt
Prinsessenhavermoutpannenkoekjes > havermoutpannenkoekjes met een klein beetje bietensap. Heerlijk buiten koken en eten.
Danadrollen (zoals mijn dochter ze noemt), kaiserbroodjes uit d roven, gekookt eitje, uitgebreid broodbeleg en een lekkere kop earl grey thee erbij.
Kwart turks brood met oude kaas en rucola. Daarbij een glas Crystal Clear en een kopje morning detox thee van Tastea
Haha, ik denk tien minuutjes? Je kunt de avond van tevoren alvast een gedeelte in de blender mikken en dan 's ochtends alleen nog de gewelde en gespoelde sesamzaadjes, bevroren banaan en amandelmelk toevoegen!
Een smoothie van geweekte havermout, hennepzaadjes, maca, rauwe cacao, chaikruiden, dadels, een bevroren banaan, een shot cafeïnevrije espresso, homemade amandelmelk en veeeeeel ijsblokjes. Net een frappuccino!
Kreeg zomaar ontbijt op bed van m’n man. Heerlijk! 2 beschuitjes met aardbei een latte macchiato en een kop thee
Oh wat een luxe. Mijn man heeft dit nog nooit gedaan en zal dit ook nooit doen. Tenzij op verzoek ofzo. Oh ja tijdens de kraamweek wel een keer..
Was zeker luxe! Vond het ook zo lief, hij had zelfs voor onze dochter die ook nog lag te slapen een broodje gemaakt en een beker thee gepakt zodat ze ook bij ons op bed kon ontbijten
Als mijn man dit zou doen zou ik vragen wat hij van me wil (waarschijnlijk iets waar ik het niet mee eens ben) of dat hij soms wat goed te maken heeft