Oh goed idee. Ben dol op pap! Lekker een bord warme havermout met banaan en wat pure hagelslag! Ik ga die even onthouden!
Idem hier! Of ik nu midden in de nacht opsta, of gigantisch lang uitslaap, ontbijten zal het zijn . Zeer fijn dus met een vriend die niet ontbijt, wil uitslapen op vakantie en ik die hangry in het hotel-ontbijt wil vliegen . Deze ochtend trouwens soja yoghurt met havermout en verse aardbeien + een tas Caffè Soja Karamel van Alpro (net ontdekt, lekker! Koffiesmaak maar dan lekker fris ‘s morgens)
Ik heb niet ontbeten thuis en toen ik boodschappen ging doen heb ik een pak aardbeiencakejes gekocht en 1 daarvan onderweg naar huis opgegeten omdat ik zo een honger had.
Die soja karamel heb ik hier ook in de koeling staan. Lekker dus? Had m een keer gekocht om te proberen onderweg.
Ik had nog nooit havermoutpap gegeten tot ik zwanger was van de eerste. Op een dag MOEST ik dat eten. Sindsdien (bijna 5 jaar) is dat mijn lievelingsontbijt
Ja hoor, ik vind hem echt lekker. Had hem eerst ontdekt in kleine verpakking, voor een keer onderweg, maar nu ook gevonden in 1 liter-verpakking.
Skyr met muesli en wat nootjes, en een glas water. Op mijn vrije dag meestal 2 rijstwafels met pindakaas en een kop latte machiato!
50 gram bosvruchten (diepvries) 200 gr magere milde yoghurt en 10 gr zemelen. Een beetje stevia omdat het soms echt mij te zuur is.
Direct na het opstaan een groene slowjuice met onder andere komkommer, bleekselderij, appel, citroen, gember en spinazie. Na een uurtje een bakje biologische schapenyoghurt met nectarine, aardbeien, bramen en blauwe bessen en een schep homemade tahini-granola.
Havermout met chiazaadjes, geraspte kokos en warme gekarameliseerde banaan. Verder een kop water en een bekertje ice cappuccino
Direct na opstaan een stukje kaas en een kop koffie want moest zoontje klaar maken. Rond 9u ontbeten met 250 gram perzik-vanille kwark met een appel erdoorheen en +/- 50 gram cashewnoten. . Nog een kop koffie en een glas jus d' Orange erbij.