2de oorgaatje hoe vaak ontsmetten enz?

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 21 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi Hoi

Ik heb net een tweede oorgaatje laten schieten maar ben helemaal vergeten te vragen hoe vaak ik het moet schoonmaken hoe lang ik het er niet uit mag halen? Ik heb wel een klein flesje alcohol geregen maar, we hadden het over iets anders met die vrouw (kennis van ons) dus ben helemaal vergeten dingetjes te vragen?

2. Selma2007

Selma2007 Actief lid

29 nov 2007
    157
    0
    0
    Hai tirtilisko,

Als ik jou was zou ik het een paar keer per dag doen. Ook de oorbellen draaien. Als je zekerheid wil ff bij de winkel langsgaan zou ik zeggen. Ik heb al jaaarreen drie gaatjes en heb het zo gedaan toen ik het had laten schieten.
    Succes ermee!
    Selma2007

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Volgens mij twee weken lang 's ochtends en 's avonds druppelen en inderdaad regelmatig draaien.

4. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    met sterilon minimaal 2 keer per dag regelmatig draaien en 6 weken laten zitten ;) suc6

ik heb er 10 (5 per oor)

5. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik had sterilon destijds. 's Ochtends en 's avonds even een druppel op het oorknopje druppelen en het knopje even draaien in het gaatje. Maar niet eruit halen, daar gaat het gaatje van irriteren. Dit moet je drie weken doen. Na zes weken is het genezen en mag er een andere oorbel in.

6. ik heb jarenlang zo'n 20 gaatjes gehad (heb ze er laatst maar uitgehaald) maar mijn ervaring is blijven ontsmetten!
    vooral als je make-up gebruikt, haarlak of andere dingetjes die het vies kan maken.
    bij mij was er altijd wel één ontstoken.

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Bedankt meiden. Dat is dan heel anders dan dat die mevrouw het aan mijn nichtje heeft verteld. Want zij heeft ze 2 min voor mij laten schieten. En toen gaf ze een klein flesje met alcohol en ze zei dat ze na een week de oorbel er moest uithalen en de oorbel goed schoonmaken dan weer in doen. Maar dat vond ik al raar ik dacht ook dat je het gewoon iedere dag moet schoonmaken. En 6 weken geen andere oorbel in doen. Kan ik niet gewoon als ik volgende week die oorbel er uit haal en schoonmaak een nieuwe goed schoonmaken en erin doen

8. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik heb vier gaatjes ik heb meteen een andere oorbellen ingedaan.
    wel goed schoonhouden.

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Nog een vraagje doet een derde gaatje gewoon iets boven de 2de dus ook in mijn oorlel meer pijn? dan de tweede

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    nee een 3e gaatje doet niet zeer, vind het helemaal niet zeer doen eigenlijk.

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    :) Ja ik vond dat de tweede ook helemaal geen pijn deed. Maar ze zeggen meestal hoe hoger des te erger de pijn van daar dat ik het vroeg hihi :) Anders durf ik het niet. Ik ben een hele erge schijterd hoor hihihi

12. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb er in beide oren 4 en de derde deed niet zo veel pijn, de vierde heb ik boven in mijn oor en die was wel wat gevoeliger maar ik kan ook niet zeggen dat het echt pijn deed.
    Inderdaad wat de andere al zeggen 2 maal daags sterilon en goed draaien, ik zelf zou ze toch 6 weken laten zitten voor je er andere in doet.
    Dit voor de goede genezing. Als de sterilon op is kun je ook altijd water met veel zout koken, aflaten koelen en dat er op doen.

veel succes

conny

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    dankje meid. Eerst had ik altijd van ik wil twee gaatjes. Maar nu wil ik er 3 hihi :) Maar dat is dan echt het laatste :)

14. neee dat doet helemaal geen extra pijn :)
    ik heb ongeveer 13 zelf geprikt toendertijd, maar het gaat zo snel, je voelt er niks van!
    hoe meer kraakbeen je hebt in je oor, hoe gevoeliger het is. ik heb op het dikste plekje in mijn oor ook een oorbel laten schieten, dat was wel even een naar gevoel.

(voorbeeldoor:)

15. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    :) @ Rach dat zou ik never nooit durven :)

16. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    elke dag wat van dat alcohol erop doen en oorbel even draaien en hij moet volgens mij rond de 6 weken blijven zitten!zo was het volgens mij altijd!

17. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ik heb tijdens het laten schieten van mn derde gaatje gevraagd hoe en wat. Idd elke dag 2 keer met sterilon of alcohol schoonmaken en drie weken inhouden.

18. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Schoonmaken met een zoutoplossing en aanstippen met teatree olie.
    Ronddraaien en klaar.

Deel Deze Pagina