mijn zoontje van bijna 1 wil dolgraag tekenen net als zijn grote broer. Hij probeert met de tuit van zn tuitbeker met water te tekenen op zn placemat.. en met zn ondergekwijlde nijntjekoekje tekent hij op de vloer Maar waar kun je een 1-jarige nu goed mee laten tekenen? In de speelgoedwinkel zie ik alleen kleurpotloden/krijtjes vanaf 3 jaar. Ik heb nu gewoon een blaadje en een potlood gegeven maar ik moet er dan echt naast blijven zitten om het papier vast te blijven houden en ik ben bang als hij erop bijt dat hij iets engs binnenkrijgt of houtsplinters ofzo.
Mijn dochter van 18 mnd tekent met waskrijtjes. Van bruynzeel heb je dikke waskrijtjes vanaf 2 jaar die ze niet zomaar kapot krijgen. Met een potlood op deze leeftijd lastig een streep op papier krijgen, met waskrijtjes wel. Uiteraard moet je er wel op letten dat ze niet in zijn mond belanden.
Ik had voor mijn dochter toen 'Kortjakjes' kleine dikke potloden die snel kleur afgeven. Heb je van verschillende merken.
Zo'n tekenbord. Kunnen ze niet mee knoeien en is makkelijk tekenen omdat het magnetisch is ofzo. Ik vind t ideaal en de kleine heel leuk. Google Afbeeldingen resultaat voor http://intertoys-media-nl.r.worldssl.net/Images/Generic/Products/Article/594697.jpg
Aquadoodle Stabilo 3 in 1 (bruna) dikke potloden of Lyra(koop je bij dille kamille). Ze kunnen erna als aquarel gebruikt worden. Water en kwast en heeft je dreumes prachtige tekening gaat eraf van kleding, muur, hout, bank etc Zijn duur maar zulk pakje gaat jaar mee en koop ook dan grote puntslijper bij. Die van stabilo vind ik prettiger zijn rond en kan je beter slijpen. Dat van lyra hebben extra houdgreep ook handig maar minder makkelijk slijpen. Crayon rocks (green jump) Djeco vingerverf ook goede Badkrijtjes voor in bad
Ha goeie, de aquadoodle ligt ergens op zolder van m'n oudste... Ik ga hem opsnorren! Voor de krijtjes en kortjakjes... Waar teken je dan op? Dik karton ofzo? Papier schuift overal heen
Neem gewoon a3 album schuift niet met dikke papier (bruna, hema, tekenwinkel) Bijten leer je gewoon af met nee blijven zeggen.
Ik ben fan van magisch tekenblok. Dochter is fan van stiften en dan vooral op hand tekenen. Wasco eet ze op volgens het kdv, dus daar mag ze daar niet meer mee. (dat hebben ze al vaak geprobeerd maar nee zeggen werkt daar niet echt goed mee haha)
Die zien er geweldig uit, maar ze lijken ook wel verleidelijk om in de mond te stoppen. Of valt dat wel mee?