Ik deed vaak Shout op de vlek. Dan op 60 in de machine en eigenlijk altijd alle poepvlekken eruit gekregen!
Hier in een emmer koud water en dan bij de eerstvolgende was mee de machine in. Tot nu toe nog niks weg hoeven gooien!
Ik spoelde het altijd uit met heel heet water (dat je je handen bijna brandt zeg maar) en dan uithangen en met de eerste de beste was mee in de machine, ging er eigenlijk altijd uit. Heb meestal hema rompers.
Ik spoelde het gelijk uit, liet het staan in een emmer met sop of ik zette gelijk een slinger was aan en waste het daar bij mee
Wij kopen de rompers van de kleine bij de zeeman. Voor 0,99 cent. Misschien zitten ze niet zo mooi en zijn ze niet zo mooi als bijv. de Hema, maar ik kan ze zonder na te denken weggooien als ze smerig zijn. Wij kregen ze namelijk ook nooit schoon. Alleen met vanish, maar daar bleek ze uitslag van te krijgen. Ik zou zeggen: koop lekker de rompers bij de zeeman.
Groene zeep of sunlightzeep, de vlek een beetje nat maken en de zeep rijkelijk daarop smeren. Laten inweken, de stof een beetje langs elkaar schuren en dan is de vlek er vaak wel uit. Zo niet dan gaat het er tijdens het wassen waarschijnlijk wel helemaal uit.
Ik zweer bij Ariël vlekverwijderaar! Heb nu de vloeibare en die vind ik nog beter dan de poeder. Zelfs ingestreken vlekken gaan eruit,evenals gigantische grasvlekken! Ideaal dus. Kruidvat heeft ze vaak in de aanbieding, dat is dan het proberen waard!
Ik zweer bij dreft!!! Zoontje was 3 weken oud spierwit pakje gekregen stond zo leuk, je raad het al na een uur pfffttt in de luier nou het liep langs zijn benen. Hele pakje was geel, ik gewassen helaas denk nou ik probeer dreft het pakje is nou toch al naar d'r kl*te het is er gewoon helemaal uit!!!
Dit dus, kan je kopen bij dille & kamille. Ook kan je witte rompertjes in de zon leggen en dat bleekt de vlekken zo weg.
Ossengalzeep! Van dr beckmann, zit zo'n schrobbertje op.. Beetje spul erop, beetje wrijven dan met de eerst volgende was mee en voilà schoon!
Mijn ervaring is ook dat de bv poep na een nachtje in de oxi action te hebben gelegen, verdwenen is. (hema rompers)