Waarna symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mama van Maud, 23 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    ff kijken of die het doet

2. Niet meer actief

nee moet je in profiel bij onderschrift kopieeren en als je hem gemaakt hebt kopiieer de bovenste code niet de onderste

3. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
  4. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    hallo allemaal .
    ik heb afgelopen zaterdag en zondag mijn eisprong gehad en dat kon ik goed merken maar nu ben ik elke keer zo misselijk begon gisteravond en vanochtend toen ik naar mijn werk reed ook en heb elke keer last van mijn onderbuik lijkt net of ik ongi moet worden zo voelt het allemaal

en heb ook last van zuurbranden echt heel vaag zou dit allemaal nog door mijn eisprong komen

5. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    dag mama van maud.. t ligt eraan welke test je hebt gedaan.. ik heb midstream gedaan en het schijnt dat je daar een streepje moet krijgen die net zo dik of dikker moet zijn dan de controlestreep!
    ik heb gisteren getest.. helaas negatief...maar ja, ik voel me af en toe wel misselijk, vergeetachtig en ik voel dat ik zwanger ben.. maar ja dat kan ook psychisch zijn.. maar een misselijk kan je toch niet facken?

6. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    oke hij doet het maar nu ben ik uit gegaan van mijn laatste echte ongi
    die was 8 oktober maar heb 17 oktober de laatste pil genomen en
    6 dagen er na kwam er bruin verlies waar moet ik nu dan van uit gaan
    8 oktober of 23 oktober

7. Mama van Maud

12 sep 2007
    92
    0
    0
    Zorgkundige
    Gelderland
    Hoi Dagmar,

Ik heb getest met een test van de Etos. En je ziet echt een streepje, maar dan heel licht.
    Het gekke is dat ik mij echt zwanger voel, maar dat is misschien wel psychisch.

Overmorgen ga ik nog een test doen, want ik geloof dat je HCG elke drie dagen verdubbeld.

Shania, 17 oktober had ik mijn eisprong ongeveer en toen hebben we flink geklust. Het lijkt mij dus niet kunnen dat je nu zwanger bent, terwijl je amper twee weken geleden de pil nog slikte.
    Zou het kunnen dat je aan het ontpillen bent, dan gaat ook vaak gepaard met zwangerschapsverschijnselen.

8. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    ik heb geen idee wat het is
    ik weet ook niet van welke datum ik uit moet gaan de 8ste of 23 ste(dat was 2.5 dag bruin verlies)

ik was net daarvoor van pil veranderd die heb ik 8 dagen genomen

en met mijn dochter ging het er gewoon door heen terwijl ik netjes de pil nam

9. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    hmmmm mama van maud! dan denk ik dat ik je lichtelijk alvast felicteer hoor! etos is volgens mij een streep een streep! dussssssssssss houd je ons op de hoogte?

10. Niet meer actief

bij mat care is een streep ook een streep hoor,...

11. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    bij midstream niet.....

12. Niet meer actief

hoe bedoel je dagmar,dat de testen in mijn album dus helemaal niet aangeven dat ik zwanger ben?want hoor van andere vrouwen hietr dat ze ook wel eens zo'n test hadden van mat care midstream en toch zwanger bleken

13. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    De test die jij hebt gebruikt geven gewoon zwanger aan hoor, er worden 2 midstreams door elkaar gehaald
    matcare is goed

14. Niet meer actief

ik ga morgen naar de dokter,puf om een ander soort test te kopen heb ik niet meer,ik laat wel een bloedtest doen,ik geef het op

15. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    sorry voor de verwarring... ja ik heb inderdaad een andere hoor.. ik heb romed midstream...
    daar schijnt dat zo bij te zijn.. en ze zeggen dat die nogal eens vals positief aangeven.. maarrrrr niet bij hoor! heb negatief getest..
    maarrrrrr het duurde erg lang eer het controlestreepje kwam... pas toen ik de test oppakte en het even rechtop hield zag ik vocht naar het venstertje stromen en toen pas zag ik een rood streepje en de rest van het vakje werd helemaal rood!
    test is vast niet goed gegaan.. of tis inderdaad echt een miskoop....

16. Niet meer actief

okee geen romed testen us,heb wel de dipsticks van dat merk besteld...al zeggen de dipsticks van mat care ook nog steeds dat ik niet zwanger ben

17. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    in welke ronde zit je dan? t kan ook zijn dat je een lange cylcus hebt?
    die van mij verschillen ook nogal.. zie hieronder....

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Brrr ik hoop dan dat dat bij mij ook wat zegt. M'n darmen zijn de laatste 2 weken van slag, m'n maag rommelt en ik heb al 3, 4 dagen het gevoel dat ik ongi moet worden, maar m'n temp. is nog steeds hoog. Voor ons is het ronde 17 en als het deze maand niet lukt ga ik naar de huisarts, maar pfff ik zit nu wel supererg in spanning! Vandaag een testje kopen als de ongi inderdaad niet doorzet en dan morgenochtend testen. Ik kan me echt amper inhouden!

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja dat heb ik bij romed ook wel eens gehad.. en ook 1 keer een streepje terwijl ik niet zwanger was :( . Met matcare heb ik alleen maar negatief getest, en tja, ik ben nog steeds niet zwanger ;) (tenzij deze maand raak blijkt te zijn, maar ik heb geen testjes meer)

20. Niet meer actief

ik zit in de eerste ronde,ben anderhalve maand geleden gestopt met nuvaring,had 5 vaag positieve mat care testen..nog steeds niet ongesteld du ver overtijd,geen spoor ook van het ongi worden.heb net een clearblue test gekocht,...maar de waarheid is,ik ben cht te bang at er negatief komt te staan,..dus hij ligt in de la want ik durf echt niet

Deel Deze Pagina