tja meid... ik zou het nu gewoon doen.. die onzekerheid is ook niks toch? 18 dagen is best lang maar voor 1e ronde... je weet niet hoelang dat duurd he....ik ben net ongi geworden! dussssssssop naar ronde 4....... ik hoop voor je dat het raak is..... mar ik dacht het nu ook en weer niet! t vrouwenlichaam is echt gemeen.....
als cb negatief is knikker ik gelijk alle mat care testen die ik hb in de prullenbak...heb 5 positieve van mat care,lichtmaar toch,en ik ben NOOIT overtijd....
ja idd.. dat had ik nu ook met deze van comed.. als die zonet wweer negatief was wilde ik het weggooien maar ja.. de duivetljes waren me net voor...... ga je nu testen? er valt vast veel van je af als je het wel doet... succes.. ik leef met je mee!
neeik wacht nog ff ik durf echt niet,ik zou me zo ellendig voelen als deze negatief zou zijn,want dan word je dus van t kastje naar de muur gestuurd...
,-~-. .___.--.___. .-~-. ___ _______/ .- ,´__________`.-. '___ _______ ` /`__________' ´ /___ ________'-/___´a___a`___-´____ _________|____,´(_)`.____|_____ _________ ___( ._|_. )___ /______ __________ __`.___,´__ /_______ __________.-`._______,´-._______ ________,´__ ,'__`-´__', __`._____ _______/___ /...............' _______ _____,´___ /..EEN DIKKE...' ___`.___ ___,´_____|....KNUFFEL...|_____`._ __|_____,´.|...VAN MIJ ....|. _____| ___`.__,´.-. ..._.. ._.. /.-..`.__,´_ _________/_`. ________,´________ __.""-._,'______ `._:_,´ _____',_.-""._ _/_,-._`_______)____ ('______´_,-.__ (_(___`._____,´_______`._____.´___)_) _________,´_____________`.____/___/
wie kan mij een antwoord geven ik heb 17 okt laatste pil genomen dit was pil nummer 9 van de strip 6 dagen later bruin verlies 2.5 dag daarna niks meer wanneer ben ik vruchtbaar? ik heb die cyclus banner in gevuld vanaf 23 okt dat was de dag van het bruinverlies........
je bent al een paar dagen na het stoppen m de pil vruchtbar,sommigen vergeten hem een dag in te nemen en raken dan al zwanger,zeg nooit nooit
dat is niet te zeggen nu. Zowiezo kan je cyclus helemaal door de war zijn nu je gestopt bent met de pil en zeker doordat je middenin je strip gestopt bent. Dus even wachten tot je ongesteld bent geworden en dan eigenlijk nog een paar cyclussen om te kijken hoe lang je cyclus is zonder pil! Als hij zo'n 28 dagen is, dan ben je vruchtbaar (meestal) tussen dag 12 en 16.. maar echt; op dit moment valt er niets van te zeggen. Dus gewoon lekker genieten van het klussen en nog niet te veel nadenken!
Dit heb ik ook. En is de 4e klusronde. Borrelende darmen, bedoel je daarmee alsof het net luchtbelletjes zijn die uit elkaar spatten? Dat had ik heel erg. 5 dagen na mijn eisprong. En pijn onderin de buik en rug had ik op 6e dag na eisprong. Wat kan dit zijn? Ik moet nog ff geduld hebben, maar hoop het zo.... Oja, mijn tepels zijn ook gevoelig...
Ik heb vandaag opnieuw getest, met een merk van het Kruidvat en deze was een stuk duidelijker. Dus... het is echt zo. Mijn man en ik kunnen het nog niet helemaal bevatten, meteen de eerste maand al.
gefeliciteerd hoor je ligt 2 daagjes op me voor hihi, ik heb vandaag getest en ga zaterdag m'n 2e test doen. De 1e trekpleister test (= volgens mij hetzelfde als kruidvast) was vaag, maar toch ook duidelijk. Heel onwerkelijk inderdaad. Bij ons was het alleen ronde 17