Heyyy Moeders Ik ben 17 April voor het eerst weer ongesteld geworden ! En daarbij kreeg ik gelijk m'n beloofde haaruitval Ik durf er gewoon niet veel meer aan te doen, en dan ben ik kapster ! Loop ik met een staart hihihi.. Maar goed, wil het even laten rusten want ik trek er gewoon HELE plukken uit ! (Gelukkig heb ik krullen en met een beetje wax kan ik de dag weer door!) Ennn.... Damani heeft dus nu ook haaruitval ! Op z'n hoeslakentje vind ik allemaal haartjes, ahhh.. Z'n "nesthaartjes" verdwijnen nu zeker? Hopelijk valt niet ALLES uit, want het staat zo CUTE die haartjes ! Wie heeft er nog meer zo'n last ? Na ong. 3 maanden ? -xxx-
Bij mij is het nu net minder geworden! Heb het ook flink gehad. Ach...groeit allemaal wel weer aan :-D
Bij mij is het ergens rond de 4a5 maanden begonnen. En rond de 7 maanden was het over.. Alleen ik had al een dik bos voor de zwangerschap. Dus ben blij dat het er nu weer uit is. Rond dezelfde tijd kreeg C ook meer "echt" haar. Zou dat toevallig zijn?
Ik had ook een flinke bos, en tijdens mijn zwangerschap helemaal, maar nu voelt het al een stuk minder aan ! Ik weet dat het weer aangroeit, maar die vreselijke korte plukken door je haar ! :S Balen ! Enne, heet jouw kindje gewoon "C'' ? -xxx-
Nee hoor, hij heeft een echte naam.. Maar vind het raar om zijn hele leven hier neer te tikken inc zijn naam. Straks gaan familieleden nog meelezen ofzo.. Dus ik noem hem hier lekker C.
Yep, de haren die tijdens je zwangerschap niet uitvallen, komen er na een aantal maanden alsnog uit. Vitamine B slikken kan helpen.
I Know Vitamine B helpt vast, maar ik vergeet altijd alles in te nemen ! (Dat word wat wanneer ik aan de pil ben !) Dus ach... Zou het moeten accepteren ! -x-
onee he.. Hier tijdens mijn zwangerschap wel veel haaruitval gehad, maar ik heb best een bos haar, dus dat viel niet op. Maar nu is er nog geen haaruitval te bekennen. Dus waarschijnlijk komt dat dan nog..
Ik had tijdens mijn zwangerschap helemaal geen haaruitval ! Echt een hele volle dikke bos ! En nu echt een stuk dunner, maar wel lekker zacht ! Eerst was het stugger... Nou, denk dat ik toch van de week vitamine B-complex ga halen, en lekker veel melk drinken ! -x-x-x-