De vk stuurde mij door met een bloeddruk van 125/80. Niets bijzonders opzich, maar mijn bloeddruk was nog nooit boven 100/60 uitgekomen. Voor mij dus wél verhoogd. Ook werden er wat eiwitten gevonden. Niet heel veel, maar deze combi was toch niet gewenst. Binnen 2 dagen ben ik (met spoed uiteindelijk) bevallen. Zwangerschapsvergiftiging is grillig en onvoorspelbaar. Ik wil je absoluut niet bang maken, maar je moet aan de bel trekken. Niet vanavond, of morgen maar NU. Alsjeblieft. Laat ze dan inderdaad maar bevestigen dat het allemaal wel mee valt of dat je extra gecontroleerd moet worden. Dat is altijd beter dan menig alternatief.
Dit is echt onzin. Waarschijnlijk doordat artsen ook zo dachten is iemand in mijn familie haar kind verloren met 37 weken...
Ik update jullie straks meiden, mijn huisarts is woest. Ik moet me melden bij hem om kwart over 4! Hij vind mijn bloeddruk veel tehoog, straks bij hem controle en anders gaat hy stappen ondernemen!!
Kan je huisarts je niet gewoon doorverwijzen naar een gyn met spoed zodat je bloed kunt laten prikken, aan dat bloeddruk apparaat en ctg kan?
ik heb zelf het zelfde Normaal een bloeddruk van 80/90 a 40/50 nu is hij 130/87 urine onderzoek en bloed onderzoek. Want ik had erge klachten. Mijn gyn wilde in 5 dagen tijd..... 2 x bloedonderzoeken doen en urine check. Daar kwam niks uit. Dus mocht ik naar huis maar als ik ook maar weer iets last kreeg moest ik gelijk bellen!
Succes!! Ik ben van de week nog opgenomen geweest omdat mijn onderdruk opeens 100 was, gelukkig geen eiwitten in de urine, ik ben nu thuis met medicijnen.
Goed om te horen!!! Eindelijk een goede huisarts! Heel veel sterkte, ik hoop dat alles goed gaat! een dikke knuffel!!!
Fijn dat je zo'n goede huisarts hebt! Ben benieuwd hoe t nu met je is.. hopelijk doet de kleine t ondanks alles prima.