bloedverlies en miskraam?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Danoek, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Hallo

Gisteren had ik af en toe een klein beetje rozig bloed met afvegen. Vanmorgen toen ik wakker was en naar de wc ging was het donker rood bloed en veel. Tevens had ik vanmorgen veel last van mijn darmen (iets verkeerds gegeten?) en moest een paar keer ietsje persen. Ook toen donkerrood bloed en een paar zeer kleine klontjes (nog geen 0,5 cm). Na 3 uurtjes was het weer net als gisteren, weinig tot niets. Ik heb geen buikkrampen gehad alleen af en toe steekt het een beetje.
    Ik kan pas volgende week woensdag voor een echo.
    Is er nog hoop of was dit al een miskraam?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Danoek,

het klinkt toch wel als een vroege miskraam eigenlijk zoals je het beschrijft. Er is natuurlkijk niets zeker tot je de echo krijgt, maar de stolseltjes en de buikkrampen zijn toch wel duidelijke tekenen van een miskraam helaas. Ik duim met je mee, maar houd er dus wel sterk rekening mee dat er toch helaas niet veel te zien zal zijn op de echo. Benoem het direct als je binnenkomt bij de echoscopiste, dan kan ze je meteen vertellen wat ze ziet en denkt.

Groetjes Brigitte

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    wat je trouwens wel kunt doen nu is bellen met je vk of met de gyn en dit vertellen. Vaak proberen ze dan de echo te vervroegen. Ligt er wel aan hoever je zwanger bent, want ook met dit verhaal heeft een echo voor de 7 weken niet echt zin.

Groetjes Brigitte

4. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb nog geen buikkrampen en het bloed is nu heel weinig en rozig.
    echo kan niet vroeger. ben (of was) 6 weken en 3 dagen zwanger.

Is er nog een mogelijkheid dat het een tweeling is en dat er 1 vruchtje is afgestorven? Mijn moeder had namelijk hetzelfde toen ze van mij zwanger was. Ook zitten en tweelingen in de familie

Deel Deze Pagina