Heeft iemand het boek "Zwanger worden met menstruatiekalender.net" al gelezen? Is gratis te downloaden op de genoemde site. Ik vond het wel leuk, veel plaatjes enzo, en een mooi overzicht van alle tips en truuks. Niet erg veel nieuwe dingen geleerd, maar het is toch een aanrader om even door te nemen! Over zelfinseminatie staat er een heel hoofdstuk in, dat lees je toch niet zo vaak, en ook randjesfietsen wordt genoemd (jaja, nog altijd mijn lievelingstechniek, hihi).
Interessant materiaal ja. Ik vond er trouwens wel een paar grappige quotes in staan: "Sommige vrouwen hebben duidelijke lichaamsklachten waaraan ze hun eisprong kunnen herkennen, zoals een zeurende buikpijn, stemmingswisselingen, een groter libido en dergelijke." Echt onwijs vervelend ja, zo'n libido "Rond de eisprong verandert de samenstelling van het slijm en het uitzicht van je baarmoederhals heel duidelijk." mijn baarmoederhals heeft altijd uitzicht op mn baarmoeder en mn vagina (ja, ik weet het, is een normale vlaamse uitdrukking, maar klinkt voor een hollander grappig)