Nou gewoon uit nieusgierigheid hoor. maar waarom kiezen jullie voor "de aantal" kinderen die jullie hebben? Ik ben nu zwanger van nummer 2. Vroeger heb ik altijd gezegd dat ik er 2 wilde en ben ook blij dat ik deze mag krijgen! Maar waarom geen 3 of 4? voor mij zijn dat veelal praktische zaken waarom niet én financele redenen. Ook een reden is de bi die ik heb gehad in mijn eerste zwangerschap, orthopeed zei letterlijk; heeft u nog een kinderwens. Toen ik die vraag met een ja beantwoorde keek hij bedenkenkelijk en zei; daar zou ik nog maar eens goed over denken, het KAN zijn dat je in een rolstoel komt. maja alles kan! ben erg benieuwd waarom iemand voor welk aantal kiest.
Ikzelf wilde vroeger toen ik klein was héél veel kinderen. Maar toen had ik nog geen besef van geld en dergelijke dingen.. Heb er nu 1 van bijna 4 maanden en voorlopig houden we t bij 1. Over een tijdje willen we wel over een tweede nadenken en hopen dat we die ook mogen krijgen. Maar meer wilt mijn kerel sowieso niet hahaha! Gewoon om praktische en financiele redenen.
ik wordt moeilijk zwanger, we dachten dat het niet zou gebeuren en het is toch gebeurt, echt een wonder, het bljft bij ons bij 1 en daar zijn we heel dankbaar voor
Hoi, Ik wilde vroeger helemaal geen kinderen , en nu heb ik er vijf! Na de oudste twee vond ik het wel prima, wilde geen kids meer. Het liep alleen effe anders 8) Groetjes Brez
Hoi, Wij wilden er het liefst 3, maar gezien onze omstandigheden (IVF en leeftijd) zal ik blij zijn als er ééntje komt! groetjes
Ik heb gewoon altijd een groot gezin gewild,en ik ben dankbaar dta ik dat heb, meer redenen kan ik niet bedenken
Zowieso drie, niet echt een duidelijke reden maar een sterk oergevoel! Ik zou het vreselijk vinden als ik 'maar' twee kindjes mag krijgen.. Het liefst nog vier! Maar daar zitten toch weer veel praktische bezwaren aan..
toen ik nog niet zwanger was, en midden in de medische molen zat met voldoende teleurstellingen, riep ik: 1x en nooit meer.. en nu, na een zorgeloze zwangerschap en een snelle gemakkelijke bevalling zeg ik: als mijn Finn 1 wordt stop ik weer met de pil! het kan veranderen he...
stuk of 10, geld boeit mij niet zoveel, we leven niet luxe...redenen: ze zijn zo leuk ben helemaal verliefd op mijn zoontje
ik wil er 2 en zoals het er naar uitziet gaat dit dus ook gebeuren. iets te snel haha maar ja komt wel goed. 1 vind ik zo alleen en 2 makt het gezin compleet. hierna is het genoeg geweest haha,
Hier hetzelfde als mymiracle en 2bb: Een kindje is voor ons niet vanzelfsprekend. We zijn ontzettend gelukkig dat we nu -dankzij de liefdevolle hulp van onze spermadonor- in verwachting zijn en we hopen dat deze zwangerschap wél goed afloopt. Eén kindje is al meer dan we durfden hopen, en dat is genoeg voor ons.
zo 3 ineens pff respect hoor. vind 1 al zwaar haha en moet zeggen dat ik zo bang was voor de echo en dat ze zouden zeggen dat het er 2 waren. gelukkig hier maar een maar zie het helemaal voor me hoe je reageerd al ze beginne met tellen haha. wel mooi denk ik maar ja als je eerst denk 2 is genoeg en je hebt er in 1 klap 5 . ik zelf heb 4 zussen en 2halfzussen en moet je zeggen dat het erg leuk is ik keek ff in je album en bestaan die flessen echt? anders opgeven voor het beste idee van nederland. wat een uitvinding zeg
ik heb er altijd maar 2 gewilt en mijn vriend ook en dan nog beide het liefst een jongen en een meisje met veel geluk is onze droom nu uitgekomen ook al had ik 2 meisjes of 2 jongens gehad was ik ook blij geweest
Qua gevoel? 3, net als ik zelf in een gezin zat met 3 kinderen . Praktisch? Eigenlijk 1, want dat is al loodzwaar door vermoeidheid, maar een 2e komt er vast ook nog wel als het zou lukken.
Ik wil nu eerst gaan kijken hoe het straks met 2 gaat maar ergens diep van binnen is er een stemmetje dat 3 roept Toen de eerste op komst was riep ik een keertje tegen een zwangere vriendin dat ik er zo wel 21 wou (had een hele makkelijke zwangerschap). De vriendin begon toen al met haar ogen te rollen
wat leuk al die antwoorden! mijn lijker er 4 ook erg leuk maar of het lichamelijk verantwoord is, dat is een tweede. brejzka {hoop dat ik het goed schrijf} 3 in 1 keer, is dat op de natuurlijke wijze of dmv ivf oid? maaruh die flessen hihi. je wordt wel vindingrijk. degene die weten dat ik zwanger ben grappen of het er geen twee zijn omdat mijn buik nu al dik is. ik zeg steeds; daar geef ik niks om, das prima! en het lijkt me écht moeilijk als zwanger worden niet vanzelfsprekend is ik bedoel het is elke keer weer een wonder dat klopt maar als het medisch niet mogelijk is lijkt me dat écht heel zwaar
Ja deze flessen bestaan echt, had het ontdekt op een buitenlands forum. Amerika kun je echt handige dingen vinden voor meerlingen wat hier niet te vinden is. Na hard zoeken vond ik 1 nederlandse site die ze verkocht, en op ebay natuurlijk (buitenland).