Ongeplande zwangerschap, dus was grote verrassing. Zit ook niet in de familie, ze zijn drie-eiig, vind ze echt niet op elkaar lijken. De gyn zei dat het kan voorkomen als je 'wat ouder' bent, dubbele eisprongen krijgt. Dussssss 'oudere' dames onder ons, hoop toch nog een keer eentje tegen te komen op deze forum met een zwangerschap van drie of meer Groetjes Brez
wel mega apart! hoor je niet zoveel dat een zwangerschap op de natuurlijke weg een drieling is! maar ik vind het wel wat hebben ook al lijkt het me mega zwaar! petje af!
Ik wilde altijd graag 2 kindjes. Nu ben ik zwanger van de 2e, dus als het goed gaat komt mijn droom uit. Weet alleen niet of het hierna nooit weer gaat kriebelen, ben nog jong, dus zeg nooit nooit.
wou en heb er 2, per ongeluk zw met mijn nieuwe vriend en ja hoor plots met 4 door de tweeling het is vermoeiend maar ook wel gezellig en de 2 oudste vinden hun zusjes het einde
Ik wilde altijd 2 kinderen en die had ik dus ook. Toen gescheiden, dus het zou er wel bij blijven. Maar nu heb ik al een hele tijd een nieuwe relatie en mijn man heeft geen kinderen van zichzelf. Dus hij wilde heel graag een kindje en ik kreeg steeds meer kriebels. Dus nu komt mijn nummertje 3 er aan. En genieten dat ik er van doe...
Wij hebben er drie. Waarom, gewoon omdat we dol op kids zijn. En eigenlijk, heel stiekum denken we al aan nummer vier. Praktische bezwaren? Geen idee welke dan. Ja mss mijn gezondheid, ivm BI. Financieel? Waar drie eten eten ook vier vinden wij. Wij verdienen echt geen kapitalen hoor maar je word vanzelf handig in zuinig leven.
ok met eten denk ik ook wel dat het gaat maar denk eens aan schoenen en kleding en dadelijk studie? 4 zou ik tegek vinden maar gezien mijn bi zal dat niet te doen zijn
Ik zou er graag 3 hebben. 3 omdat ik echt dol op kids ben en 2 net te saai. geen 4 omdat we dan een andere auto moeten, en omdat ik wil dat elk kindje zijn eigen kamer heeft. maar eerst maar een nummer 2 zien te produceren!
Ik heb eigenlijk altijd gezegd dat ik drie kids zou willen, mijn man ook. Alleen, toen onze derde op komst was, kwamen wij eigenlijk tot de conclusie dat een vierde (en misschien zelfs vijfde) ook nog welkom zou zijn! 'Helaas' kondigde nummer 4 (nu in mijn buik) zich een stuk eerder aan dan de bedoeling was ( sorry voor de dames bij wie het moeilijk gaat, ik kan er ook niks aan doen) en hebben we besloten dat nummer 5 er dus niet gaat komen. Natuurlijk is onze zoon ontzettend welkom, maar het leeftijdsverschil is zodanig klein dat we met vier kids straks echt helemaal compleet zijn! Liefs Esther
ik heb altijd geroepen dat ik er 2 wou, mijn man wilde er altijd 3. aangezien dit mijn tweede zwangerschap is met erge bi hebben wij nu al besloten het hierbij te laten.
Wij hebben er nu 2, en daar komen zeker nog 2 kindjes bij (tenminste, als het ons gegeven is ) Misschien nog wel meer. Ruimte in huis hebben we genoeg, we kunnen het hier ombouwen en dan hebben we op zn minst 10 slaapkamers van redelijke grootte. Opvang woont bij ons in, dus dat maakt qua aantal kinderen ook niet uit. En hoewel wij absoluut niet rijk zijn komen onze kinderen niets te kort. We sparen nu iedere maand een klein bedrag en dat zullen we voor ieder kind blijven doen zodat er op zn minst een basis is als ze straks willen studeren.
Diep in mijn hart wil ik graag 3 kindjes. Waarom kan ik niet goed uitleggen. We gaan wel zeker voor een 2e, en daarna zien we wel. Als ik nog een keer zwanger mag worden ga ik wel bewuster die zwangerschap in, het zou zo maar de laatste kunnen zijn. Ik moet zoiets wel af kunnen sluiten. Maar we zien wel hoe het loopt. Praktische of financiele redenen zou ik zo weg kunnen wuiven, het gaat meer om het gevoel.
Wat ik me afvraag... Degene die echt meerdere kindjes hebben, hebben jullie dan geen moeite gehad met een zware zwangerschap, of ben ik gewoon een control freak... Ik zou er graag twee willen, maarja die zwangerschap dus.... groetjes Setje
Ik heb 2 zware zwangerschappen én bevallingen achter de rug. Heeft ook wel onderdeel uitgemaakt van mijn twijfel hoor. Maar de kriebels waren te heftig en ik denk ook maar zo...het duurt maar 9 maanden... En (ff afkloppen) tot nu toe weinig problemen, hopen dat het zo blijft.
hier schelen mijn kids 51 weken dus toen ik zwanger was had ik nog echt een baby.... ennuh een 2e zwangerschap die zwaarder is is bij mij niet opgegaan. Heb tot 30 wkn nergens last van gehad (geen kwaaltjes ofzo) en na de 30 wkn gewoon de dingen die erbij horen.. ps. de weeën vondt ik bij de 2e wel heftiger
Na mijn 2 dochters nooit gedacht om nog meer kinderen te krijgen. Het liep compleet anders in mijn leven. Toen mijn dochters 5 en 3 jaar oud waren overleed plots mijn man. Leerde mijn huidige man kennen na een poosje en we wilde graag ook samen kinderen en daar zijn 2 zoons uit voort gekomen.
Het liefst zou ik wel 3 kinderen willen krijgen... Maar ik ben al gezegend met 1 zoon, waar ik heel dankbaar voor ben!
Ik heb 2 loodzware zwangerschappen en dito bevallingen gehad, maar dat heb ik er voor over. We zitten evt. ook aan langdurige pleegzorg te denken, maar daar zijn we nog niet helemaal over uit.
Ik zou het leuk vinden om nog een wonder te mogen ontvangen. Mijn man komt uit een gezin van 8 kids, reuzegezellig maar er kon ook nooit iets extra's, en dat is best jammer.