Zijn er hier moeders die de Beco echt vanaf de geboorte hebben gebruikt? Bij mijn 1e was een draagdoek niet zo'n succes; heb ws geen talent voor knopen , de Minimonkey vond ik vreselijk en bovendien gevaarlijk. Wil nu graag de Beco aanschaffen. Ben benieuwd of mensen die ook gelijk na de geboorte in gebruik hebben genomen of dat jullie ermee gewacht hebben. Enne...klopt t dat er maar 1 verkoopadres voor is? (Blozekriekske)
Ik ben hem gaan gebruiken met 4 weken, omdat ik hem toen pas kocht. Denk dat het voor een pasgeboren wel kan, er zit een speciaal babyinzetje bij! Ik heb hem trouwens hier besteld, had hem de dag na het bestellen al binnen! Beco Baby Carrier/ baby dragers en draagzakken. De Modieuze !
Er zijn 2 adressen, blozekriekske en LePetitTom (zoals hierboven dus al staat). Ik persoonlijk zou de Beco niet gelijk vanaf de geboorte gebruiken. Het kan wel, want er zit een speciale babyinleg. Maar ik zou dan toch eerder voor een draagdoek gaan..... oefening baart kunst zeggen ze (ik heb er alleen zelf nog geen ervaring mee hoor, hihi, maar bij nummero 2 wil ik graag een doek proberen voor de eerste weken).
Ik heb hem net besteld. Er zijn 2 adressen idd, lepetittom en blozekriekske. Heb met alle twee contact gehad en zijn bij beiden momenteel uitverkocht helaas. Mijn dochtertje is nu 2 maanden en ben wel plan hem straks direct te gaan gebruiken. Is natuurlijk niet echt een pasgeborene, maar toch vrij vroeg. Zodra ik hem binnenheb laat ik wel weten hoe het bevalt. Ik heb overigens ook 2 draagdoeken, maar daar kan ik echt niks mee en mijn dochtertje vind het ook helemaal niks. En al die stof om me heen, nee, ik hoop dat de beco beter bevalt. Ik wil hem ook graag voor kleine stukjes en hoop dat dit na wat oefening sneller omgaat dan een draagdoek.
De beco omdoen gaat super snel, kun je ook makkelijk alleen doen. Bestellen via buitenland kan ook. Iemand van club 'draagdoekmama's' heeft daar ervaring mee. Duurde wel even. Ik zou hem zelf niet direct na de geboorte gebruikt hebben. Vind ik toch wel erg kwetsbaar met het hoofdje. Dan zou ik voor een buidelsling gaan. Kun je ook makkelijk omdoen. Bijvoorbeeld van: Lily-Balou draagdoeken | slings Ik heb hem gekocht en gebruikt toen Lotte 3 maanden was. Gebruikte toen ook de babyinzet. Nu zonder de inzet. Is wel een erg handige draagzak. En niet te onbelangrijk: een ergonomische en dus beter als een baby bjorn!