ben bij de vk geweest!!!!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door bar, 24 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    We zijn bij de vk geweest vanmiddag. eerst allerlei vragen en bloeddruk gemeten en op de weegschaal gestaan.En toen liep ze weg en kwam terug en ze zei ik heb over 10 minuten een gaatje voor een echo! :confused:
    wij tuurlijk doe maar.. hihi
    Nou liggen, koude gel erop.. brr en zoeken maar!!
    en zoeken en zoeken.. we dachten o nee he.. maar opeens zei ze kijk, daar is ie.. en daar zagen we hem/haar. Zo klein en leuk.. en het hartje klopte goed..
    Zo speciaal om te zien.. *zwijmel*
    Ben iets korter dan berekend was, maar das niet erg... ben 18 maart uigerekend

2. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Hihi dat dat wel even schrikken was kan ik mij heel goed voorstellen!
    Fijn dat alles er goed uitzag, nu begint het genieten!!

Dus bij deze, geniet er lekker van!!

Liefs

3. Norah

Norah Lid

4 jul 2006
    32
    0
    0
    Huh? Bij 6 weken al een echo? Zo gaaf!!

Tegen mij zei ze vandaag dat er nog niets te zien zou zijn :cry: ze heeft zelfs niet naar het hartje geluisterd (en ik ben 7 weken en 3 dagen als het goed is).

4. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    Het hartje hebben wij ook niet gehoord. dat gebeurd 28 augustus bij de volgende afspraak..
    Het kwam heel onverwachts hoor. Je ziet ook nog bijna niks. een soort vlekje in je baarmoeder wat net een knipperend lichtje heeft. en dat is het hartje..
    zo onwerkelijk. Maar de grootste angst is weg. het leeft!!

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    in 1 woord GEWELDIG

6. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Oh super Bar!!! :D:D:D

7. Laila88

Laila88 Lid

20 jul 2006
    97
    0
    0
    Arnhem
    Ik heb toen met 5 weken een echo gekregen maar ik kon er eigelijk niks uit zien.

Maar gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet van de echo en alle andere leuke dingen aan je zwangerschap!

8. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    je kan ook maar heel weinig zien. je ziet een heel klein soort boontje met een soort knipperlichtje erin. je ziet dus bijna niks maar ik vond het zo geweldig.. Laat denk ergens rond de 15 weken een pretecho maken. dan kan ik hem/haar toch nog even zien:) hihi

9. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Wat gaaf Bar, dat je het hartje al hebt gezien. Ik heb vanmiddag mijn intake en eerste echo. Ben benieuwd. Jullie horen het morgen van me :D

10. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    het hartje horen kan je ook nog niet als je 6 weken of 7 bent ja met een inwendige echo dan is het wel meestal te horen :)
    bij je VK is het hartje te horen met een doptone (mits je kleintje goed ligt) met een week of 12 a 13

een fijne zwangerschap verder

11. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    ik krijg mijn volgende met 28 augustus en dan ben ik 11 weken en 1 dag en dan gaat ze naar het hartje luisteren zei ze...
    dus dat kan dan nog niet?

Deel Deze Pagina