vraag over borstvoeding/flesvoeding

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Zeilboot, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hallo,

ik zit met het volgende,
    een hele tijd geleden toen ik net zwanger was heb ik u een vraag gesteld over het wel/niet borstvoeding geven aan de tweede gezien de voorgeschiedenis met de eerste: (na operatie niet geneog melkproductie in linker borst)

uw advies was om gewoon rechts te proberen, lukt het niet kun je altijd nog stoppen.

nu was ik voor de volle 100 % overtuigd om dit ook te gaan doen.
    nu hebben wij tijdens de 20 weken echo en de 2 daarop volgende uitgebreide echoscopische onderzoeken en een vruchtwaterpunctie te horen gekregen dat wij een kindje krijgen met een hartafwijking, welke afwijking weten we nog niet precies, we moeten de 30 ste weer heen voor een echo met de kindercardioloog.

nu heb ik zelf wel het idee dat dit kindje neit meteen mee naar huis mag na de bevalling en lijkt het voor mezelf de makkelijkste keuze om helemaal geen bosrtvoeding te gaan geven, omdat het voor mij emotioneel te zwaar zal worden, en kan dan beter mijn energie steken in onze dochter en het verzorgen van de tweede,

vind u dit een keus die ik kan maken, want op zich twijfel ik wel, maar een advies van u zou wel prettig zijn.

hoe zou u in deze situatie omgaan?

groeten anita veenstra

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    ik ga je pb-en!

heidi margit