waarom 3 wielen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Renate28, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Je duwt eerst je ene wiel voor de stoep op, want die mag je wel optillen!
    Dan rij je met je 2 achterwielen tot de stoep en ipv tillen rol je ze tegen te stoep omhoog.

Eigenlijk heel simpel alleen duwen niet tillen.

2. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    mijn voorkeur gaat ook uit naar een 4 wieler..
    ik weet niet ik krijg bij een 3 wieler er een raar idee bij, nee geef mij maar gewoon een 4 wieler vind m gewoon mooier!

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Het valt me op dat er gelukkig nog meer mensen de voorkeur geven aan een 4-wieler! Had nml zelf het idee dat ik een beetje ouderwets was en het merendeel gaat voor een 'moderne' 3-wieler. Maar kennelijk is de 4-wieler toch weer terug van weggeweest :)

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ja, maar dan is het toch eigenlijk raar dat Quinny geen 4-wielers meer fabriceert?

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Das waar! Maar eerlijk gezegd ben ik toch al niet zo'n Quinny fan :oops:

6. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Laatst heeft een verkoper ons voorgedaan hoe makkelijk je een driewieler om kan laten vallen. Hij vertelde dat de wagen vooral instabiel is als je je kind even onbeheerd achterlaat, bijvoorbeeld in de supermarkt als je iets uit het schap gaat pakken. Dan heb je maar 1 vinger en totaal geen kracht nodig om de wagen om te laten vallen. Het kan gebeuren als een kindje in de wagen wil kijken, of als iemand er achter blijft hangen of zo.

Ik was meteen om naar de vierwieler, kan ik je vertellen!

Voor een vierwieler vind ik de Bugaboo klein, wendbaar, licht en stabiel. En mooi trouwens. Alleen de prijs! Dat doet wel pijn!

Ik merk dat niemand hier de Bugaboo kiest. Wat zijn de nadelen van die wagen eigenlijk? Weet iemand dat?

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Vind de Bugaboo een mooie wagen. Maar hij is voor mij te laag (ben nml best wel lang). Verder vind ik de bagagemand erg moeilijk bereikbaar. En eerlijk gezegd hield de prijs me nog het meeste tegen.

Daarom heb ik gekozen voor de Donna Driver Twist van Happy Baby. Vind em zelf het goedkopere zusje/broertje van de Bugaboo :D

8. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    dominique

ik ga volgende week na een adresje toe daar hebben ze kinderwagens ed voor een prikkie..
    ik heb een hele mooie gezien het is een look a like van bugaboo alleen de helft goedkoper :)
    het is bij bebé luna in beek en donk.

9. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Ik ben zelf ook geen Quinny fan. De wagen is zo zwaar en log. Ik kon in sommige winkels niet eens door het gangpad! (had een 3 xl) Heb em gekocht omdat ik em zo mooi vond. Aangezien m'n rug het zwakke punt is had ik veel moeite om de wagen in en uit de auto te tillen. Heb dus 8 maanden geleden m'n Quinny de deur uit gedaan en er een Bugaboo Frog voor terug gekocht op Marktplaats. Wat had ik een spijt dat ik niet meteen een Bugaboo had gekocht zeg. Wat een super fijne wagen. Weegt nog geen 10 kilo! Makkelijk in en uit te klappen en bovendien kan je het zitje helemaal plat leggen als je kind slaapt. Ik heb me alleen laten vertellen dat als je de wieg op de Bugaboo gebruikt dat je heel moeilijk bij het boodschappenmandje kan. Nou als dat het enige is....ik heb er ook een boodschappennetje aanhangen waar je ook een boel in kan doen.
    En wat de hoogte betreft, de Frog heeft geen verstelbare duwstang maar de Cameleon wel. ;)

Groetjes suus

10. janine

janine Actief lid

19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal

Heb jaren in een panda gereden en ik vindt de laadruimte best wel groot voor zon klein autootje.
    Heb naast de kinderwagen (ook een 4wieler) er nog wel veel meer in vervoerd.B.v een koelkast of vaatwasser :) :) '.

Heb nu ook weer een 4 wieler een Happy Baby.Deze heb ik voor een prikkie over kunnen nemen van bekenden.Hun beeb had er maar 4 maand in gelegen.
    Ik wilde bewust weer een 4 wieler omdat ik ook met een dochter zit van 5 en die wil ik dan graag op zo'n kiddycar(of hoe noem je zo iets,zo'n plankje waar de kids op kunnen staan) neerzetten bij lange wandelingen.

groetjes Janine

11. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik heb de nieuwe fiat panda die heeft een kleinere laadruimte dan de oude.
    En de enige die achterin passen zonder de banken plat te hoeven doen zijn de bukaboe (niet mijn merk) en de quinny Buzz.

12. janine

janine Actief lid

19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    Hoi Jantien,
    Is wel jammer dat de nieuwere panda's kleiner zijn.Het is idd lastig dan als je je bank plat moet gooien voor een kinderwagen.Heb helaas afscheid moeten nemen van mijn panda(werd een beetje krap met 3 kids en 4e op komst) en heb nu een renault waar ik overigens ook zeer tevreden mee ben.
    Maar er is tegenwoordig ook zoveel keus in kinderwagens pffffffff.
    Is ook iedere keer een karwei om de juiste te vinden,maar ook dat komt wel goed! ;)

groetjes janine

Deel Deze Pagina