Hoi Allemaal Nou hiervandaag een duidelijk aanwezige streep nog net iets lichter dan de controlestreep ! maar gisteravond flink geklust hihi dus daar zal het niet aan liggen. Morgen is ei dag dus kan allemaal toch wel kloppen dan.... En is het bij jou al gelukt Yustin ? En lieve roxanne bedankt voor je tip dit is voor mij de 1e keer dat ik iets met testjes doe... ik wilde het n.l. zo natuurlijk mogelijk houden maar heb net als jij de prikpil gehad en en nu al 18 mnd gestopt ben ook al netjes 8 mnd regelmatig maar nu gaat het me te lang duren na de vakantie in aug wil ik naar gyn toe maar vond het handig om dit al geprobeerd te hebben ! Groetjes Emma
Erg he om zo lang te moeten wachten! :x Ik dacht dat je al langer bezig was met die testjes, foutje van mij Ik heb hem alleen maar aangeschaft om te kijken of ik mijn ei wel heb. Die onzekerheid na de prikpil of alles wel goed zit werdt mij iets te veel. De HA wou mij ook nog niet doorsturen Dit is de eerste maand met de persona, we gaan het gewoon proberen en we houden de lol erin
Ik heb de testen ook gekocht om te kijken of en wanneer ik mijn ei heb. Ik ga over een half uurtje testen. Ik hoop dat ik nu eindelijk een tweede streep zi! Maar ben bang van niet Twijfel soms of ik er wel één heb hihi
Hier hetzelfde hoor Roxanne mijn manneke haat dokters en we horen van die vage verhalen dat als je naar de gyn gaat dat mensen jaren bezig zijn en dan stoppen en dan lukt het wel... dus hadden we zoiets van we wachten rustig af maar nu bijna 2 jr verder is het geduld bij mij op mijn man wil nog rustig aan doen dus afspraak na de vakantie maar deze maand had ik besloten om naar mijn ei te gaan zoeken omdat je het maar nooit weet na die spuiten en pfff als ik dit geweten had dan was ik al veeeel eerder gestopt maarja toen kriebelde het nog niet zo. Ik heb het gevoel dat het wel goed komt hoor maar wilde nu toch echt eens iets gaan doen en ik heb een duidelijke streep en morgen mijn ei dus ben blij om te zien dat dat wel ok zit.. jammer dat je nog niet door mag van je ha je bent nu toch ook al een jaar gestopt.... Ik mocht nl toen al wel ! Wat een toestand dat zwanger worden ik dacht dat doen we wel ff bij ons in de fam. floeppen ze er allemaal zo uit maar tja dus niet... Het ergste vind ik met deze testen dat je echt je maand zo af zit te tellen ... de maand is nog nooit zo lang geweest ! Groetjes van Emma
@ Yustin De persona is een computertje die normaal wordt gerbuikt als anticonceptie. Door middel van teststaafjes registreerd hij de veranderingen in je lichaam. De persona geeft rond je ovulatie rode lampjes aan en een eisymbool. Voor mensen die hem als antoconceptie gebruiken is dit een teken dat ze geen gemeenschap kunnen hebben. Voor ons is het een teken dat we kunnen klussen De eerste maand heb je 16 testjes nodig, zodat de persona een beter beeld kan krijgen van je cyclus. De maanden erop vraagt hij er 8. De persona geeft zelf aan wanneer hij een test nodig heeft, dus je hoeft niet te gaan gissen op welke dagen je moet testen. Heel handig apparaatje. Hier heb je een paar linken: http://www.persona.nl/ http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=10533 @ Emma Voorlopig willen wij ook niet naar de gyn. Dus zo erg vind ik het niet. Mijn HA heeft wel overleg gehad met de gyn. Ik heb medicijnen gekregen om een ongi op te wekken. Sinds dien ben ik gewoon regelmatig ongesteld! We gaan het proberen via de natuurlijke weg en zonder al te veel poespas. Mocht het nog een jaar gaan duren zien we wel veer verder!
Hoi Roxanne Nou dat hebben wij dus ook alleen bij mij gaat het nu knagen vooral na veel gelezen te hebben heb ik toch zoiets van misschien is er wel iets mis en wachten we zo lang voor niks maar ik hou eerst de vakantie aan lekker 16 dagen mexico en veel klussen en wie weet wat dan ..... Yustin weet je al iets ? heb je al een streep...
misschien doet een vakantie wel wonderen! Heerlijk ontspannen en aan niets denken, lekker van elkaar genieten. Het perfecte recept Ik hoop voor je dat het snel raak is, als je zo lang moet wachten heb je het verdient!
Zou je het niet eens kunnen voorleggen aan de gyn hier want dan zou je je ei toch al wel moeten kunnen vinden nu ... Misschien heeft zij tips of doe je iets net niet goed.... je kunt het proberen... Nou meid voor jou een extra dikke knuf hoor vind het zo rot voor je ik kijk gelijk elke dag ff of het je is gelukt hou vol misschien komt hij nog !
Hey emma, Geen zorgen om mij hoor...Is pas de eerste keer dat ik echt serieus aan het zoeken ben..Alleen snap ik het gewoon niet zo goed.. Wel heel lief van je! x
IS voor mij ook 1e keer deze maand dan hoop je extra dat het bij een ander ook lukt ! Gedeelde smart is halve smart ! Ik moet zeggen dat ik er ook van uit ging dat ik moest gaan zoeken naar mijn (paas)ei hihi hou me op de hoogte want ik vind het wel spannend en misschien komt hij morgen wel ! ik duim echt voor je !
Hey Emma, dank je voor je steun. Ik kan niet wachten totdat ik weer kan testen vandaag..(nog 2 uur!) Ik hoop zoooo dat ik die LHpiek nou eens krijg..Begin zo aan mijzelf te twijfelen! Hoe staat het er bij jou voor?
Mijn piek is weg .. ? dacht dat vandaag eisprong was .. is ook volgens banner kan wel wisselen hoor maar heb nieuwe topick geopend met de vraag; vandaag ei streep weg help want ik snapte het niet zo meer ... ei moet er nu zijn maar geen streep meer... dus toch gister ei gehad dan... nou hebben we wel goed geklust dus dat zit wel OK Wat een toestand allemaal zeg pfffff Dit is nou de reden waarom we niet volgens de "regels" willen gaan werken maar het gewoon fun willen houden .. Maarja zo wordt de kans wel groter dus ... Ik ben er nog hoor als je hebt getest dus laat het ff weten ! knuf van Emma
bij mij was hij dag 12 en 11 VOOR nod altijd positief. ik heb blijkbaar maar een LF van 11 dg maar volgens mijn had ik dit al ergens eerder geschreven. nou ja meid test nog een paar dg door. ik gebruikte trouwens de teste van matcare goedkoop en handig in gebruik