Ik ga het zeker laten weten straks... Wat jou betreft...Volgens mij is de LH piek een dag voor de eisprong en is hij weer weg als je je eisprong hebt ...Dus dat kan dan wel kloppen... Hopen maar Wij willen het ook fun houden, maar omdat we het zo graag willen ga je toch zoeken. En zo kwamen we bij ovutesten terecht..Wekt ook wel weer veel onzekerheid. Ik begin gewoon te twijfelen of ik uberhaupt wel een eisprong heb....... Nouja nog even en dan kan ik weer testen vandaag. Ik zit vandaag op dag 16.... spannend!
Dat had ik ook ik wou het gewoon eens weten en als we toch naar een gyn moeten kunnen we zeggen dat we al iets geprobeerd hebben. Dat tempen is niks voor mij elke dag zelfde tijd.. ik slaap graag uit. Zou het kunnen dat je te laat bent begonnen met testen ? hmmmm moet je volgende maand weer testen en is best duur allemaal.. Ik stop vandaag maar weer want heb hem al en kan ik volgende maand nog ff kijken... oh ik hoop het zo voor je ! Echt raar dat je ook nog niet eens een lichte streep hebt... Ik duim duim duim duim duim voor je xxxxx
hihihi thankssss Ik ben op woe de 30ste ongesteld geworden en dat was maandag de vierde over. Ik ben op dinsdag meteen gaan testen.. Nog even en dan kan ik weer testen hihihi xxx
Nou dan moet je hem vinden hoor ! succes voor zo mijn duimen draaien nog steeds voor je ! al is het maar een ticht streepje dan komt die donkere wel tot zo xxxx
@ Yustin, Gewoon nog even geduld hebben. Mijn eisprong is pas op dag 17/18. (En heb wel gewoon cyclus van 27 dagen) Op de gebruiksaanwijzing staat vanaf welke dag je het beste kan beginnen met testen. Dit is nl. afhankelijk van hoe lang je cyclus is. Niet zo aan jezelf twijfelen hoor. Een ei op dag 14 is een theorie, maar klopt echt niet bij iedereen. Succes!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jajajaja jjaaaaaaaaajajajajaaaaa Ik heb een streeeeeeeeeeeeep Hij is wel wat lichter dan die teststreep! Maar hij zit er! Ben benieuwd of nou morgen mijn eisprong is of dat de streep morgen nog dikker is.. Denk het eigenlijk niet, want anders had ik misschien altijd wel een dun streepje gehad! Whiiiiiiii Wat denken jullie? Is mijn eisprong morgen? Of zal de streep morgen nog dikker zijn?
Ik had 1e streep bijna onzichtbaar,2e lichte streep en 3e duidelijk en bijna precies al teststreep die was dus gister ! dus vandaag en morgen flink klussen zou ik zeggen ! Kijk ff bij mijn topic daar vraag ik het nl ! hij heet vandaag ei mijn streep is weg HELP.... Ik was nl ook zelf ff de kluts kwijt ! Je hebt nu dus een hoog gehalte dus klussen Echt super voor je ben gewoon helemaal blij nu ! ha ha ik voel mezelf gewoon opgelucht ha ha dikke knuf en have fun vandaag xxxx
hey Emaa, lief van je! Ik ben ook zo blij! Vanavond flink klussen iidgeval Ben benieuwd hoe mijn streep er morgen uitziet... Ga even je topic zoeken xxx
hihi nou is goed dat je het gedaan hebt ! ik ben zelf zo ik klus flink rond de eisprong maar erna neem ik ff paar dagen rust hoor hihi dus misschien gaat het nu snel bij je nu je weet dat je eisprong later begint ! dat zou echt super zijn ! zo als ik het gelezen heb is het nu het moment om te gaan konijnen hebben wij wel zo gedaan !