Hoi Meiden, Just for fun... Wie van jullie heeft de rode kool geslachtstest gedaan en was de uitkomst correct? Ben stiekem wel benieuwd haha!
De Nieuwe Baby: Voorspel het Geslacht van je Baby Is natuurlijk niks wetenschappelijks aan maar was benieuwd wie er ervaring mee heeft haha. Ik las het ook van de week pas maar het schijnt nogal een rage te zijn in Amerika
Erg grappig en ik zal hem een dezer dagen weleens doen. De bakingsoda had ik al wel gedaan, volgens die test krijg ik een meisje, mijn gevoel zegt ook een meisje. Als de rode kool ook een meisje zegt, wordt het vast een jongen
Ohhhh zo dus. Misschien overbodig om te zeggen maar die heb ik dus niet gedaan. Jij wel? Heb er trouwens geen 1 gedaan, ook niet met baksoda, geloot het niet zo. Maar is toch wel leuk hihi
Haha nee ik heb er ook nog geen 1 gedaan, maar zag toevallig dat de rode kool in de aanbieding was bij de lidl. Ik ga hem dus toch maar doen en morgen lekker rode kool eten!
SweetL wat leuk! Ik heb het net gedaan en de uitslag was duidelijk een jongetje, k weet niet of ik er in moet geloven maar het klopt wel met mijn voorgevoel, pff nog een week of 7 wachten!
Nope, hektiek met de kids en zelf niet helemaal lekker. Gelukkig heb ik nog even. Met 17 weken ga ik een geslachtsbepaling laten doen, daarvoor ergens wil ik het zeker proberen