Geen buggy. En een zoon die alle kanten op rent.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sneeuwvlokjes, 19 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Hoi dames,
    Misschien heeft iemand een goede tip.
    Wij zijn momenteel op vakantie in belgie. Heerlijk! We hebben een aantal uistapjes gepland staan (oa wandelen, naar een wildpark, naar dorpjes etc)
    De buggy heb ik expres niet meegenomen want die past simpelweg niet in onze kleine auto. Maar ik was wel zo slim om een buggy te huren op de camping. Blijkt dat ze alleen maar hele stevige, stalen, bergbuggy's hebben. Die je niet op kan vouwen. Speciaal voor in de bergen.
    Conclusie: past niet in de auto.
    Conclusie: hoe ga ik een dagtripje goed laten verlopen?
    Zoon kan nu geen tukje doen in de buggy ofzo. En hij moet constant zelf lopen. Verdorie!
    Mijn zoon is nogal van het type "niet lopen maar rennen, en het liefst de andere richting dan papa en mama".
    Godzijdank was ik wel zo slim om een tuigje aan te schaffen. Die heb ik wel bij me dus. Loopt ie in ieder geval niet weg.
    Iemand nog een handige tip?

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Welke tripjes had je in gedachten? In Planckendael, de Zoo of Pairi Daiza kan je een buggy ter plekke huren. Aan zee kan je zo'n karretje huren.

Of, afhankelijk van waar je zit, een babydump of fun in de buurt zoeken en de goedkoopste buggy kopen? Of een bolderkar in Gamma, Brico of Hubo. Even kijken op tweedehands.be of kapaza.be?

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik zou denk ik toch ook kijken voor de meeste simpele en goedkope paraplubuggy. Bijv. zo eentje van rond de 19 euro voor achterop de fiets. Die zal toch wel in de auto passen (voor de achterbank bijv?). Is alleen dan weer niet zo luxe dat hij in de ligstand kan, maar je hebt ook hele simpele en kleine buggy's die dat wel kunnen.

Of een opvouwbare bolderkar?

4. Sneeuwvlokjes

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ja ik zat ook aan een simpele buggy te kopen maar er is hier in geen velden of wegen een winkelcentrum te bekennen.
    Nou, ik vraag morgen bij de receptie wel even of zij een idee hebben.
    Bedankt voor het meedenken!

5. MrsBucket

MrsBucket Niet meer actief

Waar zit je ergens in België dan?

6. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    En anders een tuigje? Ziet er wat raar uit maar dan ben je hem in ieder geval niet kwijt.

En kijk even of er een carrefour in de buurt zit, die hebben van alles en nog wat! Ik gok dus ook buggy's.

7. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Kijk even op een marktplaats voor belgie, wie weer verkoopt iemand hem die daar in de buurt woont!?

8. Mijnklaver4

18 jun 2016
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik neem altijd de draagdoek of ergonomische draagzak mee.
    gebruik bijna nooit de buggy.

ja vandaag de buggy gebruikt omdat de draagdoek vandaag echt te warm was.

zo heb jr met draagdoek of drager je handen vrij.

9. Samurai

Samurai Bekend lid

1 dec 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Is er een grote stad in de buurt met een winkelcentrum waar je een rugdrager kunt kopen? Laatste vakantie gebruikt en mijn zoontje vond het fantastisch. Zo konden we toch op pad :)

10. enerisab

enerisab Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    0
    ik heb een rug drager van Vaude, ideaal! Even zelf lopen en bij vermoeidheid lekker op de rug, beetje kletsen, liedjes zingen (zo klinkt het althans) en lekker in slaap vallen.

11. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Een tuigje voor als hij wil lopen en misschien ergens in de buurt een draagdoeken winkel waar je een draagdoek kunt huren voor wanneer hij moe is? Neemt wei ik ruimte in beslag in de auto.

12. Sneeuwvlokjes

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ja, zoals ik al scheef heb ik een tuigje mee. Maar een heel stuk wandelen is gewoon teveel voor hem.
    Bij de carrefour ben ik gister geweest maar daar waren de buggy's €50.
    En aangezien ik de buggy niet mee terug kan nemen vind ik dat veels te veel geld. (We zitten en mega bepakt en bezakt in de auto met al onze vakantiespullen). Ja we hebben echt een kleine auto.
    Misschien kan ik hier wel een buggy lenen van iemand op de camping.

Deel Deze Pagina