Tripp Trapp opknappen

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door nelta, 4 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    We willen er graag een extra (derde) Tripp Trapp bij voor onze zoon; omdat hij waarschijnlijk niet super lang gebruikt gaat worden, wil ik graag een tweedehands en dan zelf opknappen/verven.

Wie heeft die ook gedaan? Hoe heb je dit gedaan en wat voor verf heb je gebruikt?

Ik hoor het graag.

2. Pisam

Pisam Niet meer actief

Ik lees even mee, man is net op weg een tweedehands Tripp Trapp te halen. Wilde hem helemaal uit elkaar halen, over de schroeven heen verven lijkt me niet zo fraai. Schuren en wilde flexa strak in de lak kopen. Meestal goed. Maar misschien kom ik daar wel op terug als ik andere reacties lees. ;)

3. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook benieuwd! onze 2ehands kan ook wel een likje verf gebruiken

4. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Geen trip trap opgeknapt, maar wel andere dingen voor de baby dus wel wat tips.
    - haal de trip trap zoveel mogelijk uit elkaar
    - eerst goed schuren/schoonmaken
    - gebruik grondverf op waterbasis
    - daarna acrylverf, bijvoorbeeld die vierkante potjes van Histor
    - een roller geeft voor platte delen een mooier resultaat dan een kwast

5. shoshana

shoshana Niet meer actief

Ik heb onze tripp trapp ook opgeknapt. Helemaal uitelkaar gehaald. Wel even een foto maken hoe hij in elkaar eruit ziet. Ik had dat niet gedaan, moest een plaatje op internet opzoeken. En toen alle delen stuk voor stuk geschilderd. Zonder grondverf. Je kan beter meerdere lagen aanbrengen dan 1 dikke laag. En dan goed laten drogen tussen de lagen door. Ik heb bij de action verflak roller gekocht en bakje. De verf wel van histor.

Deel Deze Pagina